بسته حوادث ۱۵ شهریورماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۱۵ شهریور در خوزستان

 مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۵ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۱۵ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۲ سارق با  ۱۱ فقره سرقت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی موضوع  رسیدگی به چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان را در دستور کار  قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ ماهشهر  ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی درمخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی  با اشاره به اعتراف سارقان ادامه داد: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد:  پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان بایستی به هشدار‌های پلیس توجه کرده و از پارک خودرو در نقاط خلوت بپرهیزند همچنین وسایل نقلیه خود را به وسایل بازدارنده مانند دزدگیر و وسایل هشدار دهنده مجهز کنند.

سارق سیم‌های برق به ایستگاه قانون رسید

 سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق  این شهرستان و ابراز نارضایتی شهروندان، موضوع در دستورکار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ سارق حرفه‌ای سیم برق را در حالیکه از تیر برق بالا رفته و مشغول بریدن سیم‌های برق بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به کشف سیم برق از سارق بیان داشت: از متهم مقداری سیم برق سرقتی به همراه آلات سرقت کشف و در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی دشت ازادگان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و شهروندان با حضور در کلانتری ضمن ابراز رضایتمندی، از عملکرد پلیس تقدیر کردند.

سارقان سابقه دار  در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندیفرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران کلانتری ۱۲ و ۱۴ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

او افزود: طی یک عملیات مشترک و غافلگیرانه هر ۲ متهم حین سرقت محتویات خودرو یکی از شهروندان دستگیر شدند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: متهمان به ۱۳ فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

باند سارقان داخل خودرو در اهواز متلاشی شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خورستان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق و یک مالخر که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کردند.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضائی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: ۲۹ عددباطری خودرو، ۵ عدد سیستم پخش خودرو، ۱۴ عدد موتور و جک درب‌های برقی منزل، بالابر، ۲ عدد پمپ آب، ۴ عدد دریل برقی، سنگ جت، رایانه، چمدان مسافرتی، ۴ لاستیک خودرو، ۴ عدد دوربین‌های مداربسته و سیستم کامپیوترخودرو سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی خورستان تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیس به ۴۶ فقره سرقت داخل خودرو در سطح اهواز اعتراف کردند.

این مقام مسئول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.