صبوری گفت: شماره تلفن همراه ۸۸ درصد مشترکان برق تهرانی در سامانه ۱۰۰۰۱۵۲۱ برای دریافت قبض سبز (پیامکی) برق ثبت شده است.

بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک، شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کرده اندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه در شهر تهران بیش از ۴.۵ میلیون مشترک برق از این خدمت بهره‌مند هستند گفت: هم اکنون بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک، شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کرده اند و مابقی مشترکان نیز باید در دو هفته باقی مانده، شماره‌های خود را ثبت کنند.

صبوری گفت: شماره تلفن همراه ۸۸ درصد مشترکان برق تهرانی در سامانه ۱۰۰۰۱۵۲۱ برای دریافت قبض سبز (پیامکی) برق ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از سه ماه گذشته درخصوص لزوم ثبت شماره تلفن همراه مشترکان اطلاع رسانی شده است گفت: مشترکان برای مشاهده جزئیات قبض خود می‌توانند به سایت شرکت توزیع برق مراجعه و از طریق درگاه تعیین شده در همان سایت مبلغ قبض را پرداخت کنند. مشترکان با ارسال *۱ * شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ و یا تماس با شماره ۱۵۲ اطلاعات خود را ثبت کنند.


بیشتر بخوانید: مطالبه 400 میلیاردی شرکت توزیع برق وصول نشده است/مصرف 40درصد از برق تهران توسط یک درصد مشترکان 


صبوری با اشاره به اینکه پیش بینی مصرف برق تهران در زمان اوج بار، ۵ هزار مگاوات بوده است ادامه داد: با برنامه‌های اجرا شده در خصوص مدیریت مصرف و همراهی مشترکان، امسال در زمان اوج بار ۴ هزار و ۶۶۰ مگاوات برق مصرف شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رشد مصرف برق در تهران، ۲ درصد بوده است افزود: با برنامه‌های اجرا شده در شبکه‌های توزیع، قعطی‌های ناشی از مشکلات شبکه و افزایش دما، امسال ۱۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

رشد مصرف برق در تهران، ۲ درصد بوده است

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
شماره ما رو گرفتن و يه هفته نشده اخطاريه اومد از چند ماه پيش بدهكارين و اگه سه روزه ندين برقتونو قطع ميكنيم انگار نه انگار كه هر دو ماه قبضشونو داديم
آخرین اخبار