جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین؛

پیروزی سخت چین مقابل چشم بادامی‌ها / ادامه پیروزی ماتادور‌ها در جام جهانی بسکتبال

رقابت‌های روز هفتم جام جهانی بسکتبال امروز «جمعه» با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید.

پیروزی سخت چین مقابل چشم بادامی‌ها / ادامه پیروزی ماتادور‌ها در جام جهانیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ۴ دیدار باقی مانده روز هفتم جام جهانی بسکتبال عصر امروز برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین مسابقات آن در گروه بازنده‌ها تیم ملی بسکتبال چین در بازی نزدیک و تماشایی ۷۷ – ۷۳ کره جنوبی را شکست داد تا ضمن پایان دادن به امید این تیم برای رسیدن به المپیک خودش هم یک گام به کسب این سهمیه نزدیک‌تر شود.

چینی‌ها که جدی‌ترین رقیب ایران برای رسیدن به المپیک هستند باید در آخرین بازی مقابل نیجریه که خود یکی از مدعیان اصلی برای کسب سهمیه المپیک از قاره آفریقا است برنده شوند در غیر این صورت اگر ایران بتواند بازی با فیلیپین را با اختلاف خوبی ببرد این تیم کشورمان خواهد بود که به عنوان بهترین تیم آسیایی به المپیک می‌رود.

یکی دیگر از مهم‌ترین دیدار‌ها امروز در گروه برنده‌ها و میان تیم‌های ملی بسکتبال اسپانیا و ایتالیا انجام شد. این بازی بسیار نزدیک بود، اما همان طور که انتظار می‌رفت این ماتادور‌ها بودند که در پایان توانستند ۶۷ – ۶۰ پیروز میدان باشند.

دیگر دیدار امروز در گروه بازنده‌ها هم میان تیم‌های ملی بسکتبال تونس و فیلیپین بود. نماینده آفریقا که پیش از این و در دور گروهی موفق به شکست ایران شده بود در این بازی ۸۳ – ۶۷ برنده شد تا به رویای فیلیپین برای المپیک پایان دهد و همچنان امید خودش را برای کسب سهمیه بزرگترین آوردگاه جهان را زنده نگه دارد.

تیم‌های ملی بسکتبال ونزوئلا و آرژانتین هم در آخرین دیدار امروز در گروه برنده‌ها با هم بازی کردند که در پایان این تیم ملی بسکتبال آرژانتین بود که با نتیجه ۸۷ – ۶۷ برنده بازی شد.

رقابت‌های جام جهانی بسکتبال فردا هم شاهد برگزاری ۸ دیدار دیگر خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

ایران ۷۱ - آنگولا ۶۲/ گام محکم آسمان خراش‌ها برای المپیکی شدن/ سومین پیروزی تاریخ بسکتبال کشورمان در جام‌های جهانی

فقدان پشتوانه در بسکتبال به بازیکنان آسیب می‌زند/ در ۲ بازی ابتدایی خود واقعی مان نبودیم

پیروزی نزدیک لهستان مقابل تزار‌ها/ نیجریه و ایران به المپیک امیدوار شدند


انتهای پیام/ 

نتایج روز هفتم جتم جهانی بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار