خسروی: حکم حضورم در فدراسیون دوومیدانی صادر نشده است

معاون قهرمانی امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: سرپرستی ام در فدراسیون دوومیدانی در حد حرف بوده و هنوز حکمی برای من صادر نشده است.

علیرضا خسروی معاون قهرمانی امور مشترک فدراسیون‌ها در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گزینه سرپرستی فدراسیون دوومیدانی است، اظهار کرد: بله، اما هنوز حکمی برای من صادر نشده است. به هر حال ما نیروی وزارت ورزش و جوانان هستیم و هر جا ماموریت بدهند آنجا می‌رویم.

خسروی درباره وضعیت کیهانی در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: اگر مدت ریاست کیهانی به پایان رسیده باشد در آن صورت مدت حضورش در فدراسیون دوومیدانی تمدید می‌شود یا فردی به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب می‌شود.


بیشتر بخوانید: غیاثی: کیهانی پاداش‌ها را صرف هزینه‌های تبلیغات انتخابات فدراسیون دوومیدانی می‌کند


او درباره اینکه دوومیدانی حاشیه‌های زیادی دارد و آیا می‌تواند از عهده این حاشیه‌ها برآید، گفت: برای من فرقی نمی‌کند و همین مسائل حاشیه‌ای را در مورد وزنه برداری هم مطرح کردند، اما من قبول کردم که سرپرست این فدراسیون شوم. من آماده خدمت در هر جایی که وزارت ورزش در نظر بگیرد هستم.

شناخت خوبی از دوومیدانی دارم

گزینه سرپرستی فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه شناختی از این رشته ورزشی دارد یا خیر، تصریح کرد: من دکترای مدیریت ورزشی و مدرک مربیگری دوومیدانی دارم و شناخت خوبی از این رشته ورزشی دارم.

خسروی درباره برنامه هایش در صورت انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: من هنوز برای سرپرستی فدراسیون دوومیدانی انتخاب نشدم، اما همواره هدف ما در وزارت ورزش و جوانان این است که بهترین نتایج در مسابقات جهانی و المپیک بگیریم و بیشترین سهمیه برای این رقابت‌ها را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: ارزنده: بدترین دوران مدیریت را در زمان کیهانی شاهد هستیم


هیچ اتفاق بدی برای دوومیدانی رخ نمی دهد 

او گفت: روند اجرایی فدراسیون دوومیدانی معطل نمی‌ماند و هر کسی به این فدراسیون بیاید به طور حتم با این رشته ورزشی آشنایی دارد و هیچ اتفاق بدی برای این فدراسیون رخ نمی‌دهد. برنامه‌های فدراسیون‌ها هم نوشته شده است و فرد جدید همان برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

خسروی درباره اینکه انتصاب سرپرست برای فدراسیون‌ها برای جلوگیری از حاشیه‌های انتخاباتی است، گفت: در ابتدا رئیس فدراسیون‌ها را انتصاب می‌کردند، اما اکنون انتخابی شده است. زمانی که ریاست ۴ ساله به پایان می‌رسد در آن صورت رئیس فدراسیون تا زمان انتخابات در سمتش می‌ماند تا مجمع برگزار شود یا فردی را به عنوان سرپرست می‌گذارند تا رئیس بعدی انتخاب شود. این قانون بوده است و اشخاص بی طرف انتخاب می‌شوند تا انتخابات سالمی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار