مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان با هیئت مدیره این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان که چند روز پیش به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان انتخاب شد، جلسه‌ای را با هیئت مدیره این باشگاه برگزار کرد تا در خصوص وضعیت مالی باشگاه، تیم فوتبال و برنامه‌های آینده تصمیم گیری کنند.

آذری امیدوار است همراه با فولاد و جواد نکونام بتواند در لیگ نوزدهم سهمیه آسیا را کسب کند تا کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد. فولاد که با کسب یک امتیاز از ۲ بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد، در هفته سوم رقابت‌های لیگ باید به مصاف سپاهان اصفهان برود که این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد


سرخپوشان جنوب کشور در این فصل ستاره‌های زیادی از جمله شهاب گردان، ایوب والی، حسن بیت سعید، محمد قاسمی نژاد، سینا مریدی، محمد آبشک، روح الله سیف اللهی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، صالح حردانی و ... را در اختیار دارند و امیدوار هستند بتوانند نتایج خوبی بدست آورند.

این تیم تاکنون در لیگ نوزدهم بردی نداشته و در هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان یک بر صفر شکست خورد و سپس رو در روی استقلال متوقف شد.


بیشتر بخوانید: آذری: فولاد تیم ریشه دار و با امکانات بسیار خوب است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار