معاون دادستان تهران درباره اقدامات دادسرای انقلاب در حوزه مبارزه با موادمخدر توضیحاتی داد.

مهمترین سیاست دادسرای انقلاب تهران پیشگیری از جرایم است/ کاهش ۷۰ درصدی وقوع سرقت در جنوب پایتختمهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فک پلمب شدن ۳۵ خانه پلمب شده توسط شهرداری و سایر ارگان‌های دخیل در امر، گفت: هیچ ارگان و سازمانی به غیر از مرجع قضایی حق فک پلمب اماکن را ندارد، تمام فک پلمب‌ها توسط مقام قضایی صورت گرفته است و این منازل پلمب شده خانه‌هایی بودند که در آن هیچگونه موادمخدری کشف نشده است.

وی افزود: شاید این منازل پاتوقی برای اسکان معتادان بوده باشد، لذا به دوستان خود در نیروی انتظامی تاکید کردیم تا بر جمع آوری ادله، اسناد و مدارک برای پلمب منازل و اماکن دقت بیشتری داشته باشند.


بیشتر بخوانید: برخورد جدی با قاچاقچیان موادمخدر سیاست‌ قوه قضاییه


معاون دادستان تهران گفت: در صورت پلمب منازل اگر این اماکن شرایط ماده ۱۳ و ۱۴ قانون مبارزه با موادمخدر را داشته باشند، تمام ساختمان‌های پلمب شده به نفع دولت ضبط و مصادره خواهد شد.

وی افزود: مهمترین سیاست دادسرای انقلاب بحث پیشگیری از جرایم است، نباید اجازه وقوع اتفاقات را بدهیم تا بعد از وقوع آن با صرف هزینه‌های گزاف بخواهیم برای مقابله و مبارزه با آن بپردازیم، لذا بحث پیشگیری از وقوع جرایم را اولویت خود قرار داده‌ایم.

مهرانگیز تصریح کرد: پس از بازرسی از مناطق شوش، مولوی و هرندی تصمیم گرفتیم تا پلیس به صورت مداوم و مستمر در این محلات گشت‌زنی‌های خود را انجام دهد.

سرپرست دادسرای انقلاب تهران گفت: حضور پلیس در این محلات باعث کاهش معتادان و پاتوق خرده فروشان شده است و در کنار این موضوع ۷۰ درصد وقوع سرقت در جنوب پایتخت کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

۷۰ درصد وقوع سرقت در جنوب پایتخت کاهش پیدا کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار