واکنش باورنکردنی دلفین مادر به آزادی بچه‌اش توسط ماهیگیران! + فیلم

ویدئویی دیدنی از واکنش جالب دلفین مادر به آزادی بچه‌اش که در تور ماهیگیران گرفتار شده بود، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

واکنش باورنکردنی دلفین مادر به آزادی بچه اش توسط ماهیگیران! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، واکنش باورنکردنی یک دلفین مادر پس از آزادی بچه گرفتار شده‌اش را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه ماهیگیران اقدام به آزاد کردن بچه دلفین از داخل تور ماهیگیری کردند این دلفین مادر با چندین بار پرش به بیرون از آب خوشحالی خود را نشان داد. این اتفاق جالب در جزیره پروسیدا در نزدیکی ناپل ایتالیا رخ داد.

در ابتدای ویدئو ماهیگیران در حالی که متوجه گرفتار شدن بچه دلفین در داخل تور ماهیگیری شده‌اند در تلاش برای آزاد کردن این جانور دیده می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد پس از آنکه بچه دلفین توسط ماهیگیران آزاد می‌شود، مادر آن چند مرتبه به بیرون از آب می‌پرد و با این عمل خوشحالی و همچنین قدردانی خود را از آزادسازی بچه‌اش توسط ماهیگیران نشان می‌دهد.

انتشار این ویدئو در فسیبوک با واکنش کاربران زیادی همراه بود و بسیاری از کاربران واکنش این دلفین مادر را نوعی ارتباط احساسی این جانور با ماهیگیران توصیف کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " ویدئویی بسیار تماشایی بود. دلفین مادر از اینکه ماهیگیران بچه‌اش را رها کردند، با انجام این نمایش از آن‌ها قدردانی کرد. "

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که دلفین مادر پس از آزادی بچه اش خلق کرد!

برچسب ها: دلفین ، بچه ، دریا ، ماهیگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.