آغاز محدودیت‌های ترافیکی یک هفته‌ای در جاده‌های منتهی به شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز یکشنبه ۱۷ شهریور در جاده‌های مازندران آغاز و تا روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به عادی و روان بودن ترافیک در تمامی جاده‌های استان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمانی آن با روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی از امروز یکشنبه ۱۷ شهریور در جاده‌های مازندران آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه به پایان می‌رسد.

او با اشاره به ممنوع بودن رفت و آمد تریلی‌ها کماکان از جاده هراز، افزود: آمد و شد کامیون و کامیونت‌ها به‌جز  موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز یک‌شنبه تا ۲ بامداد فردا دوشنبه و از ساعت ۶ روز دوشنبه تا ۲ بامداد روز شنبه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

او افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز سه شنبه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
بیشتر بخوانید:اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۸ روزه در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر ها، کامیون و کاموینت کماکان از جاده چالوس ممنوع است، گفت: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های سه‌شنبه (عاشورای حسینی)، جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج به سمت شمال ممنوع است.

او افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های سه‌شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: بحث ممنوع بودن رفت و آمد تریلی نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه امسال از جاده سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در این مدت با توجه به دسته روی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری لازم است مسئولان هیات‌ها با پلیس راه هماهنگ باشند.

او گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقیله در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده مرزن آباد به سمت کرج هم از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه یک طرفه است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: بارعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
 
انتهای پیام/س
 

آخرین جزئیات از محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار