کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاست‌های آمریکا قلدرمابانه است/ در اقتصاد فعلی نمی‌توانیم منتظر بهبود شرایط زندگی مردم باشیم

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: سیاست‌های بین‌المللی آمریکا قلدرمابانه است و ترامپ این سیاست را به نمایش گذاشته است.

کمالیحسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات دولت در ایجاد اشتغال‌های کوچک زودبازده گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت‌ها قبل و بعد از انقلاب به دلیل اینکه سیاست اقتصادی رقابتی براساس مزیت‌ها و تخصص ملی نیست، شکست خورده است.

وی با بیان اینکه اینگونه سیاست‌ها ما را به جایی نمی‌رساند، ادامه داد: این مربوط به یک دولت و زمان خاص نیست؛ اگر همه منابع دنیا را در یک سیستم اقتصادی غلط هزینه کنند نتیجه نخواهند گرفت.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه فرمول اقتصادی کشورمان غیرعلمی است، افزود: در این اقتصاد نمی‌توانیم منتظر تحول بهبود شرایط زندگی مردم باشیم.

کمالی درباره پیشنهاد چند میلیون دلاری آمریکا به ناخدای کشتی آدریان دریا یادآور شد: سیاست‌های آمریکا در سطح بین‌الملل قلدرمابانه است و امروز ترامپ این سیاست را به نمایش گذاشته است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.


بیشتر بخوانید: آغاز فعالیت‌های انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاحات تا اواخر شهریور


وی ادامه داد: اینگونه اقدامات آمریکایی‌ها در سطح بین‌الملل قابل انتظار است و آنها می‌خواهند نهایت فشار را به کار گیرند تا اروپایی‌ها به تبعیت از آمریکا در مخالفت با ایران گام بردارند.

کمالی خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد کشورمان را به لحاظ فنی و تخصصی تضعیف کند تا ما تسلیم آنها شویم و شرایط آنها را بپذیریم و از استکبار توقعی غیر از این نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار