خانه تکانی و بازسازی در فدراسیون کشتی

با دستور علیرضا دبیر، خانه کشتی عبداله موحد تعمیر، تجهیز و بازسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است پس از اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به رقابت‌های جهانی و با خالی شدن خانه کشتی، عملیات اجرایی تعمیر، بازسازی و تجهیز خانه کشتی عبداله موحد در دستور کار فدراسیون کشتی گیرد.

همچنین بنا بر تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری خانه کشتی محمد بنا، این سالن تمرین که بیشتر به اردو‌های رده‌های سنی پایه اختصاص داشت و بار‌ها رقابت‌های مختلف در آن برگزار می‌شد نیز به احتمال فراوان واگذار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:سلطانی فر: فدراسیون کشتی بعد از انتخابات به آرامش خوبی رسیده است


بر همین اساس خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران که سال‌ها محل اردو‌های تیم‌های ملی بوده با توجه مستهلک شدن بنا، مساعدت نبودن سالن تمرین، اتاق‌های کشتی گیران و سایر قسمت‌ها با نظر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تعمیر، تجهیز و بازسازی می‌شود. ضمن آنکه برخی از وسایل اسقاطی که مدت‌های زیادی بلا استفاده بوده هم از انبار‌ها خارج شد.

اصغر قیطاسی که بتازگی مسئولیت سرپرستی تمامی تیم‌های ملی کشتی را بر عهده گرفته است با تائید این خبر اظهار داشت: تمام سعی و تلاش مجموعه کشتی این است که قهرمانان ما در جایی تمرین و زندگی کنند که در شان آن‌ها باشد. بخش زیادی از عمر این قهرمانان در خانه کشتی سپری می‌شود که نباید این مکان با مشکلات مختلف مواجه باشد. امیدوارم این کار به خوبی اجرایی شود تا قهرمانان کشتی و کادر فنی بتوانند در فضایی کاملا مجهز و مثال زدنی تمرین کنند و دغدغه چندانی از این بابت نداشته باشند.


بیشتر بخوانید:

حضور وزیر ورزش و صالحی امیری در خانه کُشتی

دبیر:۹۰ درصد از نفراتی که در مسابقات جهانی روی سکو می‌روند، برای المپیک هم جز مدال آوران خواهند بود


انتهای پیام/

تعمیر و بازسازی خانه کشتی عبداله موحد در دستور کار فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار