آقامیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گام سوم نشان دهنده منطق مسئولان ما است

فعال اصولگرا گفت: گام سوم نشان می‌دهد منطق مسئولان ماست که هم در قبال تعهداتشان در برجام منطقی عمل کردند و هم الآن کاملاً عاقلانه عمل می‌کنند.

گام سوم نشان دهنده منطق مسئولان ما بودمحمدرضا آقامیری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی، گفت: دولت‌های غربی به خصوص اروپائیان ذیل برجام دشمنی خود را آشکار کردند؛ بنابراین معتقدم در برابر چنین افرادی که تعهداتشان هیچ اعتباری ندارد باید بسیار سخت‌گیرانه و شدید برخورد کرد.

او ادامه داد: گام سوم هم واکنش مناسبی از سمت مسئولان ما در برابر بدعهدی‌های غرب بود اما کمی دیر صورت گرفت  و شاید اگر ما کمی زودتر این اقدام را انجام می‌دادیم تاثیر بهتری داشت.

آقامیری افزود: معتقدم که صحبت‌های دولتمردان آمریکا درباره برجام هم وقیحانه و هم مضحک است. زیرا آنها خودشان از برجام بیرون رفته‌اند و حال به ما می‌گویند که شما بر سر برجام بمانید؛ در صورتی که باید پرسید اگر برجام خوب است چرا شما از آن خارج شدید؛ مگر می‌شود برجام برای شما بد اما برای ما خوب باشد؟

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به گام‌های ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: به هرحال این اقدامات مناسب است زیرا ما ذره‌ذره در حال عدم‌انجام تعهداتی هستیم که در برجام امضا کرده بودیم و حال به خاطر بدعهدی طرف غربی، پله‌پله از آن می‌کاهیم. این اهرم خوبی در دست ایران است و به نوعی نشان می‌دهد منطق مسئولان ماست که هم در قبال تعهداتشان در برجام منطقی عمل کردند و هم الآن که درحال خروج از برجام هستند کاملاً عاقلانه عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار