دستگیری ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت:پلیس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ایرانشهر ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی را دستگیر کرد.

دستگیری ۱۰ متهم قضایی در سیستان وبلوچستانسردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  دیروز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان مسلح یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر به اجرا درآمد.

او  با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پیشگیری سرقت‌ها و هشدار به سارقان می‌باشد تصریح کرد: در این طرح تیم‌های از پلیس امنیت عمومی، آگاهی، یگان تکاوری پس از شناسایی مخفیگاه تعدادی از افراد سابقه دار در یک عملیات منسجم و هماهنگ ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه کلت کمری، یک اسلحه شکاری به همراه ۱۹ فشنگ، ۲ دستگاه وانت و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تحقیقات از متهمان برای کشف جرائم افزود: استمرار این گونه طرح‌ها با هدف تحکیم مبانی امنیتی و افزایش احساس امنیت عمومی بطور مستمر در سراسر استان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت بطور جدی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان مسلح 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار