رئیس کمیسیون تخصصی طلا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی/ حباب سکه در بازار صفر است

کشتی آرای گفت: سکه نسبت به روز گذشته، ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

روز// افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی/ حباب سکه در بازار صفر استمحمدکشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازار طلا و سکه اظهار کرد: سکه نسبت به روز گذشته، ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه هرگرم طلای ۱۸ عیار، ۸ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، تصریح کرد: امیدواریم که روند کاهشی در بازار صورت گیرد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته، ارز روند افزایشی داشته است تصریح کرد: این امر باعث شده که بیشترین تاثیر را در بازار داشته باشد.


بیشتر بخوانید: حباب سکه به ۴۴۰ هزار تومان رسید 


رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تاکید بر اینکه بازار طلا و سکه طی هفته جاری تعطیل است افزود: این امر سبب شده که داد و ستد در بازار کاهش پیدا کند.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه در بازار صفر است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی افزایش نداشته است گفت: این در حالی است که پیش بینی می‌شود که بازار طلا و سکه طی هفته آتی، روند کاهشی به خود گیرد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۰۷ دلار و ۳۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۵ هزار و ۲۹۹ تومان است.

انتهای پیام/

تعطیلی بازار طلا و سکه، داد و ستد را در بازار کاهش داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
قیمت سکه وطلا با وجود کاهش نرخ ارز بسیار بالاست متاسفانه اتحادیه نیزاز بالا رفتن قیمتها استقبال میکند وفقط آن را توجیه می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
جناب کشتی آرای شما که تا دیروز معتقد بودید که قیمت طلای داخلی هیچگونه وابستگی و ربطی به طلای جهانی نداشته و نخواهد داشت.وقتی طلای جهانی از سال گذشته تاکنون حدود ۲۷۰ دلار در هر اونس رشد داشته و از ۱۳۰۰دلار در هر اونس به ۱۵۵۰ دلار در هر اونس میرسه ، چرا طلای ایران از سال گذشته تاکنون نه تنها افزایش قیمت نیافته بلکه کاهش قیمت نیز داشته و از ۴۷۰هزار تومان به ۴۰۰هزارتومان رسیده؟!!!! به نظر میاد که طلای جهانی در افزایش قیمت داخلی نقشی نداره وفقط در کاهش آن نقش داره یعنی وقتی کاهش پیدا کند قیمت طلای داخلی نیز همراه آن ارزان خواهد شد!!!!!! شاید هم چند نفری ولوم قیمت طلای داخلی را در دست گرفته اند و هر موقع که میلشان کشید و به هر اندازه که دلشان خواست به هر جهت دوست داشته باشند بچرخانند و فعلا تصمیم گرفته اند که قیمت طلا را بین ۴۱۰ تا ۴۱۵هزارتومان نگه دارند هر چند قیمت جهانی طلا به ۱۶۰۰-۷۰۰هم بالا برود!!!!! جناب کشتی آرای لطفا اگه میشه لطف کنید و برای مردم روشن کنید که قیمت طلای داخلی به چه چیزهایی بستگی داره.اگه هم به دلار بستگی داره این ۲-۳روزه هم با توجه به افزایش نرخ دلار باز هم چرا طلا روند کاهشی داشته است!!!!
آخرین اخبار