هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از فردا جمعه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز جمعه (۲۲ شهریور) به صورت همزمان و از ساعت ۱۸ در شهر های مختلف کشور برگزار می شود.

گیتی پسند اصفهان - فرش آرا مشهد

در این هفته چند دیدار از حساسیت خاصی برخوردار است. در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته می توان به دیدار ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آرا مشهد اشاره کرد.

این تیم در بازی هفته گذشته خود مقابل  سن ایچ ساوه قرار گرفت و در یک دیدار تماشایی و جذاب موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد شاگردان جواد اصغری مقدم عبور کند و با کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: سرمربی سابق مس به خانه بازگشت


همچنین تیم فرش آرا مشهد، در این فصل با سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند. این تیم در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم متحول شده شاهین کرمانشاه قرار گرفت و در یک بازی سخت و جذاب توانست با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ به برتری دست پیدا کند. فرش آرا با این برتری ۱۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول مسابقات جای گرفت.

ستارگان ورامین - شهروند ساری

در دیگر بازی حساس این هفته در ورامین، جدال ۲ تیم ستارگان ورامین و شهروند ساری می تواند بسیار جذاب و تماشایی باشد. هر ۲ تیم ۱۶ امتیازی هستند و برای آن که جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند محکوم به برد هستند.

ستارگان ورامین در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم اهورا بهبهان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند. ستارگان ورامین تا قبل از هفته دوازدهم با کسب ۱۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

همچنین تیم شهروند ساری در دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم آذرخش بندر عباس قرار گرفت و توانست در یک دیدار نزدیک و پایاپای با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. شهروند ساری با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ستارگان ورامین در رده پنجم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: زلزله‌ ۸ ریشتری در تبریز/ ناکامی مس تلفات داد


شاهین کرمانشاه - مس سونگون

 شاهین کرمانشاه پس از آن که در هفته‌های اول لیگ نتوانست نتایج مناسبی را کسب کند، رفته رفته خود را پیدا کرد و موفق شد با بازی‌های قابل قبول در هفته های اخیر، خود را از قعر جدول جدا کند و به رده‌های بالا برساند.

شاهین کرمانشاه در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم قدرتمند فرش آرا مشهد قرار گرفت و در یک دیدار نزدیک و جذاب با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد. شاهین کرمانشاه با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

همچنین تیم مس سونگون پس از آن که از رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و جام باشگاه‌های جهان به کشور بازگشت، بلافاصله مدیریت باشگاه تصمیم گرفت اسماعیل تقی پور سرمربی خود را به علت نتایج ضعیف از کار برکنار کند و به جای او علی افضل را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند.

مس سونگون بعد از یک وقفه طولانی مدت در مسابقات لیگ برتر، هفته گذشته میزبان تیم ارزن شیراز بود و در پایان توانست نماینده شیراز را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. مس با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار دارد.

سوهان محمد سیما قم - آذرخش بندرعباس

در یکی دیگر از بازی‌های مهم و حساس این هفته دیدار ۲ تیم سوهان محمد سیما و آذرخش بندر عباس از جذابیت خاصی برخودار است. سوهان محمد سیما در بازی گذشته خود برابر تیم ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان این دیدار تماشایی که با حاشیه های زیادی دنبال شد به دلیل برخی حواشی به وجود آمده از سوی چند تماشاگر اهوازی داور در پایان تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام رها کند.

حال هر ۲ تیم سوهان محمد سیما و ملی حفاری باید منتظر بمانند تا رای کمیته انضباطی را راجع به این دیدار صادر شود. سوهان محمد سیما بدون احتساب این بازی تا قبل از آغاز هفته دوازدهم با کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

از آن طرف تیم آذرخش بندر عباس در بازی هفته گذشته خود به ساری رفت و مهمان تیم شهروند ساری بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد. آذرخش با این شکست ۸ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: نمایندگان برزیل و آرژانتین به فینال جام باشگاه‌های فوتسال جهان راه یافتند


اهورا بهبهان - سن ایچ ساوه

سن ایچ ساوه تیم دوم جدول رده بندی در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و با این که تا دقایق پایانی بازی با ۲ گل از حریف خود جلو بود، اما به یک باره سه گل دریافت کرد و در نهایت با نتیجه۴ بر۳ مغلوب تیم گیتی پسند شد. سن ایچ تا قبل از هفته یازدهم صدرنشین بلامنازع مسابقات بود، اما با این شکست ۲۰ امتیازی شد و با یک پله سقوط در دره دوم جدول جای گرفت.

از آن طرف تیم اهورا بهبهان در این فصل از مسابقات موفق شده نتایج قابل قبولی را کسب کند. اهورا در دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم ستارگان ورامین قرار گرفت و در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد. نماینده بهبهان با این شکست ۱۴ امتیازی باقی ماند و در رده ۷ جدول جای دارد.

برنامه کامل مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

گیتی پسند اصفهان – فرش آرا مشهد (ساعت: ۱۸:۰۰)

شاهین کرمانشاه – مس سونگون (ساعت ۱۸:۰۰)

اهورا بهبهان – سن ایچ ساوه (ساعت ۱۸:۰۰)

سوهان محمد سیما قم – آذرخش بندر عباس (ساعت: ۱۸:۰۰)

ارژن شیراز – هایپر شهر شاهین شهر (ساعت:۱۸:۰۰)

ستارگان ورامین – شهروند ساری (ساعت: ۱۸:۰۰)

مقاومت البرز – ملی حفاری اهواز (ساعت: ۱۸:۰۰)

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار