سخنان رهبر انقلاب درباره جوان مسئولیت‌شناس کربلا

رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خویش درباره علی‌اکبر، فرزند امام حسین (علیه‌السلام) صحبت کردند و ایشان را جوان مسئولیت‌شناس کربلا نامیدند.

سخنان رهبر انقلاب درباره جوان مسئولیت‌شناس کربلابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون که در آستانه تاسوعای حسینی قرار داریم در فضای مجازی قسمتی از سخنان رهبر انقلاب درباره علی اکبر، فرزند امام حسین (علیه‌السلام) منتشر شده است. در این سخنرانی رهبر انقلاب از مسئولیت شناسی ایشان و فداکاری‌هایشان در رکاب سید سالار شهیدان، امام حسین (علیه‌السلام)، صحبت کرده‌اند. رهبر انقلاب در صحبت‌های خود علی‌ اکبر را جوان مسئولیت شناس کربلا نامیدند. 

بخش‌هایی از سخنرانی ایشان درباره علی اکبر را در ادامه مطالعه می‌کنید:

«وقتی اصحاب بودند، می‌گفتند جانمان را قربان شما می‌کنیم و اجازه نمی‌دادند کسی از بنی‌هاشم به میدان بروند. می‌گفتند اول ما می‌رویم و کشته می‌شویم، اگر بعد از آن خواستید به میدان بروید.

وقتی نوبت به جانبازی و شهادت بنی‌هاشم رسید، اول‌کسی که درخواست اجازه برای میدان می‌کند، همین جوان مسئولیت‌شناس است. ‌او علیّ‌اکبر، پسر آقا و پسر امام و از همه به امام نزدیک‌تر است؛ پس از همه برای فداکاری شایسته‌تر است. این یک مظهر امامت اسلامی است. ۸۱/۱/۹»

سخنان رهبر انقلاب درباره جوان مسئولیت‌شناس کربلا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.