طرح انتقال معدن‌های شن و ماسه اصفهان دوباره بررسی شود

استاندار اصفهان گفت: با کارشناسی دقیق و در نظر گرفتن مصلحت استان، طرح انتقال معدن‌های شن و ماسه به نقاط دیگر را دوباره بررسی می کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه دیدار و بررسی مشکلات جمعی از صاحبان صنایع استان اصفهان اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی استان در گذشته مصوبه‌ای برای انتقال معدن‌های سنگ، گچ، خاک، آجر، شن و ماسه به نقاط دیگری داشته، اما بهره‌برداران بر این باور هستند که کارشناسی دقیقی برای این مصوبه انجام نشده و این معدن‌ها به شمار نمی‌آیند.

استاندار اصفهان با اشاره به امکان تغییر یا تأیید مصوبه پیشین بر اساس دیدگاه اهل فن، بیان کرد: فعالان این بخش ادعایی دارند، اما از سویی طرح، مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان محسوب می‌شود.

او اظهار داشت: برای احترام به گذشتگان و مراجعه‌کنندگان باید مصلحت استان را در نظر بگیریم و با کار دقیقی از سوی کارشناسان، دوباره جهت تصمیم‌گیری به شورای برنامه‌ریزی ارائه شود.

رضایی تصریح کرد: چنان‌که بار‌ها اعلام شده، سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است و کار و تولید و اشتغال باید در راستای رفاه و آسایش انسان‌ها انجام شود و در صورت ایجاد بیماری، اشتغال و تولید هیچ سودی ندارد.

استاندار اصفهان در راستای تحقق شعار رونق تولید و بررسی مشکلات و درخواست‌ها عصر یکشنبه با جمعی از صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و صنایع اصفهان دیدار چهره به چهره داشت.

انتهای پیام/م

 

دیدار استاندار اصفهان با جمعی از صاحبان صنایع استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.