رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

یک کشته و ۲ زخمی حاصل تخطی از سرعت مطمئنه در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از تصادف یکدستگاه خودروی 206 حامل زائران قمی عتبات عالیات در محور ایلام به مهران خبر داد.

یک کشته و ۲ زخمی حاصل تخطی از سرعت مطمئنه در ایلامسرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام به مهران، مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس راه مشخص شد یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و یک نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند .

رئیس پلیس راه ایلام ادامه داد:علت تامه این تصادف توسط کارشناسان پلیس راه،برخورد به شی و خروج از جاده به علت تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

 همتی زاده در ادامه گفت: با پیگیری های انجام شده این خودرو متعلق به زائران استان قم بوده که قصد سفر به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی مهران داشته اند.

او تاکید کرد: از زائران عتبات عالیات خواهشمندیم با توجه به عدم آشنایی به جاده، در محورهای مواصلاتی استان ایلام با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با توجه به تابلوهای راهنمایی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی رانندگی کرده و از انجام هرگونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/با
 

وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام به مهران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.