افزایش تردد وسایل نقلیه زائران حسینی از پایانه مرزی مهران

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تردد وسایل نقلیه مربوط به زائران مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در دور بازگشت به کشور از مرز مهران افزایش یافته است.

افزایش تردد وسایل نقلیه زائران حسینی از پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  در بازدید از محور ایلام-مهران گفت: حدود ۱۵۰ هزار نفر زائر طی چند روز گذشته از کشور خارج شده اند که بخشی با استفاده از حمل و نقل عمومی و بخشی نیز با استفاده از خودرو‌های شخصی به مرز مهران عزیمت کرده اند.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با استان‌های معین، موضوع تامین وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی زائران عتبات عالیات حل شده و به میزان کافی خودروی عمومی به مرز مهران اعزام شده است.

همتی زاده اضافه کرد: دارندگان خودرو‌های شخصی پس از بازگشت به کشور، قبل از شروع به رانندگی حتماً از وضعیت وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کرده و همچنین با استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

همتی زاده گفت: وضعیت جاده‌های استان به ویژه مسیر‌های حوزه شمالی استان بیشتر به صورت کوهستانی و پرپیچ و خم بوده لذا به صورت موکد به رانندگان توصیه می‌کنیم که با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کرده و از سبقت‌های نابجا و عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/اس

افزایش بازگشت زائران حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.