استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

هزینه راهسازی درکهگیلویه وبویراحمد چندین برابر دیگر استانهاست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل توپوگرافی کوهستانی، هزینه راهسازی در این استان چند برابر دیگر استانهاست.

هزینه راهسازی درکهگیلویه وبویراحمد چندین برابر دیگر استانهاستبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان، گفت: توپوگرافی استان به نحوی است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی  در این استان می‌توان ۴ کیلومتر راهسازی در برخی استان‌های همسایه داشت.

او با اشاره به تعداد بالای فوتی‌های عابرین پیاده در استان،افزود: پل ها، نقاط توقف و مسیر‌ها باید با نگاه کارشناسی شده بررسی و اقدامات لازم در این محور اجرایی شود.

کلانتری گفت: باید رشد عملکرد دستگاه‌ها از نظر کمیت نیز شکل بگیرد و بررسی‌ها در این بخش را خواهیم داشت.

استاندار با اشاره به اهمیت فرهنگ ترافیک، عنوان داشت: برنامه‌های آموزشی و فرهنگ ترافیک در صداو سیما باید به نزدیک‌ترین زمان به برنامه‌های پر بیننده برسد.

کلانتری به توسعه زیرساختی درون شهری در استان اشاره کرد و افزود: راه اندازی چراغ عابر پیاده، ارتقای روشنایی و اصلاح سرعت گیر‌های غیر استاندارد در سطح استان مورد تاکید است.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز، گفت: همچنین با توجه به نزدیکی فصل بارش ها، توجه جدی به محور یاسوج به سپیدان ضروری است.

کلانتری خواستار توجه مناسب به کمربندی یاسوج شد و گفت: مشکلات موجود در این محور نیز باید با نگاه کارشناسی شده دستگاه‌ها و همکاری همه جانبه رفع شود.

انتهای پیام/غ

نگاه ویژه به نقاط حادثه خیز در جاده های استان

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.