ممدوحی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیدحسن نصرالله مبالغه نمی‌کند/ برکناری بولتون نشان داد آمریکا با مشاوره‌های احمقانه نمی‌تواند حرکت کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دبیرکل حزب‌اللّه کم‌وکیف و کذب‌وصدق حرف‌های دشمنان را می‌فهمد و اهداف آنها را افشا می‌کند.

سید حسن نصرالله مبالغه نمی کند/افشاگری های او برای جبهه مقاومت بسیار مهم است/شمنان به دست خود نابود می شوندآیت‌اللّه حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سخنرانی سیدحسن نصراللّه اظهار کرد: هنگامی که سیدحسن نصراللّه حرف می‌زند دو چیز را می‌توان از صحبت‌هایش استنباط کرد، یکی شجاعت او و دیگری اطلاعات دقیق این رهبر سیاسی است.

او افزود: وقتی دشمنان صحبت می‌کنند، دبیرکل حزب‌اللّه کم و کیف و کذب و صدق حرف‌هایشان را می‌فهمد، او همچنین بعد از پی بردن به اهداف آنها، به خوبی افشاگری می‌کند که این افشاگری برای مقاومت بسیار مهم است، زیرا مردم متوجه می‌شوند شخصی را دارند که به همه چیز آگاه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سیدحسن نصراللّه فرد مفید و موثری است، گفت: دبیرکل حزب‌اللّه لبنان مبالغه نمی‌کند و بجا و صحیح حرف می‌زند. 

ممدوحی درباره پیامد حمله جبهه مقامت به مقر سخنرانی نتانیاهو تصریح کرد: رژیم صهیونیستی افول خود را مشاهده می‌کند،  افول یک قدرت بزرگ اینگونه نیست که یکباره صورت گیرد و از درجه صد به صفر برسد، بلکه به آرامی تضعیف می‌شود.

او در مورد برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: برکناری بولتون نشان داد که آمریکایی‌ها با مشاوره‌های احمقانه افرادی مانند بولتون نمی‌توانند حرکت کنند، زیرا این فرد جهشی حرف می‌زد و خواستار این بود که به سرعت به کشورهای مختلف حمله صورت گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: آمریکایی‌ها به این مسئله پی برده‌اند که حرکات جهشی و سریع مربوط به گذشته است و الآن دیگر نمی‌توانند اینگونه اقدام کنند؛ آمریکا تمام کشورهای هم‌پیمانش را به دشمن خود تبدیل کرده است.

ممدوحی با بیان اینکه خدا آمریکایی‌ها را مانند یک کشتی در حال غرق به آرامی پایین می‌کشد، اظهار کرد: دشمنان ما با سیاست‌های شخصیشان به دست خود نابود می‌شوند و ضرورتی نیست که با آنها بجنگیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار