لزوم رعایت اصول بهداشتی در مواکب اربعین حسینی

معاون فرماندار حمیدیه بر لزوم رعایت اصول بهداشتی در مواکب مستقر در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای بهداشت عمومی شهرستان حمیدیه با محوریت مسائل بهداشتی مواکب مستقر در مسیر پیاده روی اربعین با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این نشست، هومان طهماسبی بیرگانی معاون فرماندار حمیدیه گفت: پیاده روی اربعین یک ظرفیت عظیم ملی است که دستگاه‌ها و مسئولان موظف هستند با تمام توان به این حرکت کمک کنند.

او اظهار کرد: مواکب مردمی در پشتیبانی از این حرکت و خدمت به زائران حسینی نقش مهم و سازنده‌ای دارند و هر چقدر این مواکب مردمی بهتر و سازماندهی‌تر باشد خدمت مناسب‌تر می‌شود. برای همین لازم است هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

طهماسبی بیرگانی در جمع اعضای شورای سلامت و بهداشت حمیدیه افزود: مساله نظافت عمومی و بهداشت مواد غذایی و آب شرب توزیع شده بین زائرین حسینی اهمیت بالای دارد و مواکب در این زمینه لازم است اصول بهداشتی را رعایت کنند.

معاون فرماندار حمیدیه تصریح کرد: شناسنامه دار کردن مواکب و اخذ مجوز‌های لازم بهداشتی از مسایل مهم در زمینه تامین سلامت زائرین اربعین حسینی است. برای همین لازم است نظارت‌های بهداشتی به شکل مستمر صورت گیرد.

این مقام مسئول همچنین به مساله رفاه زائرین اشاره کرد و افزود: تامین استراحتگاه‌های لازم برای رفاه حال زائرین امری ضروری است. برای همین با توجه به گرمای هوا وسایل برودتی مورد نیاز در این زمینه تامین شود.

انتهای پیام/گ

رعایت اصول بهداشتی در مواکب ضروری است

برچسب ها: بهداشت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.