تخفیف ۵۰ درصدی بازدید زائران از اماکن تاریخی استان کرمانشاه

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تخفیف ۵۰ درصدی بازدید زائران از اماکن تاریخی استان در اربعین امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه از فرصت بازگشایی مرز خسروی باید بیشترین بهره را در بخش گردشگری بگیریم، گفت : برای ورود گردشگران عراقی نیز در راستای ایجاد ارزش افزوده باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

او با تاکید براینکه از ایده‌های نو جهت معرفی هر چه بهتر این استان به زوار و گردشگران استقبال می‌کنیم، گفت : برنامه‌های خوبی در ایام اربعین در تکایای بیگلربیگی و معاون الملک برای زائران تدارک دیده شده است.

 این مسئول گفت: در ایام اربعین بازدید از تمامی اماکن تاریخی دارای ورودی استان برای زائرین با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

او از برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایام اربعین خبر داد و افزود: در کنار موکب‌های اصلی استان در مسیر برگشت، نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات برپا می‌شود.

قادری با بیان اینکه توزیع بروشور و معرفی اماکن و محوطه‌های تاریخی در کنار نمایشگاه‌های صنایع دستی صورت می‌گیرد، افزود: با همکاری اداره کل راهداری کلیه تابلو‌های تبلیغاتی از کنگاور تا خسروی به معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و کلان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ اختصاص می‌یابد.

او افزود: باید نهایتا طی هفته آینده تبلیغات محیطی در سطح استان آغاز شود و در این تبلیغات ظرفیت‌های استان به عموم گردشگران و زائران اطلاع رسانی شود .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه ریزی ورود گردشگران عراقی در راستای ایجاد ارزش افزوده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار