بدون مراجعه به دفاتر پستی، کارت سوخت خود را دریافت کنید

حسینی‌لر گفت: متقاضیانی که کارت سوخت در باجه‌های معطله است، می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

کارت سوختبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید میثم حسینی‌لر، معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آن‌ها در باجه‌های معطله است از هم اکنون می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

حسینی‌لر با بیان مطلب فوق افزود: در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه‌جویی در زمان مشتریان، گزینه‌ای در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد گردیده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر؛ با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخنامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت نمایند.

معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کارت‌های سوخت صرفاً یک‌بار جهت تحویل به درب منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود، اضافه کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت؛ با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه‌های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود می‌نمود.

او عنوان کرد: این روند از سویی باعث ایجاد صف‌های طولانی و هدررفت زمان مشتریان گردیده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

حسینی‌لر در پایان خاطر نشان کرد: کاربران می‌توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت خود را دریافت نمایند.


بیشتربخوانید: برای همه مراحل طرح ستاپ تحقیقات کافی صورت گرفته است


پس از انتشار این خبر به نقل از سایت روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با عنوان "برای دریافت کارت سوخت دیگر به پست مراجعه نکنید"، روابط عمومی این شرکت با ارسال پیامی به رسانه‌ها اعلام کرد که "همکاران ارجمند رسانه، ضمن عرض پوزش خبر مربوط به کارت سوخت به علت نقص اطلاعات از روی سایت پست موقتاً حذف شد، پس از تکمیل، خبر مجدداً بارگذاری و اطلاع‌رسانی می‌شود".

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت پست ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سپهر
۱۴:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا توی کشوری که زیر ساختش نیست و اکثریت جامعه آموزش های لازم رو ندیدن چنین سیستم هایی راه اندازی میکنند اونم بدون زیر ساخت صحیح؟؟؟ نتیجش رو ببنید! هموطنان گرامی زیر پست خبری در وبسایت خبری در بخش نظرات تقاضای ارسال مجدد کردند از اداره پست!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی ساریخانی مقدم
۱۸:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارت سوخت بنده بعلت تغییر آدرس برگشت خورده به مرکز مکانیزه پستی مرکزی همدان تقاضامندیم دوباره ارسال مجدد بفرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین بانشی
۱۶:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
کارت سوخت من به علت تغییر آدرس برگشت خورده به مقصد تهران. تقاضای ارسال مجدد آن را دارم