پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی استخر شنای سربیشه

رییس اداره ورزش و جوانان سربیشه از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی استخر شنا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،ذوقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سربیشه گفت: اتمام طرح استخر شنای این شهرستان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار دارد.

او افزود: تاکنون برای این پروژه ۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

ذوقی با اشاره به اینکه امسال برای این پروژه ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار ملی و استانی مصوب شده بیان کرد:در صورت اختصاص کامل این طرح تا قبل از دهه فجر به اتمام خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان سربیشه ادامه داد:بر اساس مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به سربیشه باید این طرح قبل از دهه فجر به اتمام برسد.

او با بیان اینکه انتقال آب از کنتور به موتورخانه، گازکشی داخلی و محوطه سازی این طرح هنوز باقی مانده است،اظهار کرد: عملیات اجرایی استخر شنای سربیشه در سال ۱۳۸۹ آغاز شده و قرار بود که در سال ۹۷ به اتمام برسد.

ذوقی با بیان اینکه احداث سالن ورزشی سقف کوتاه در سربیشه در دستور کار قرار دارد تصریح کرد:  امسال ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی برای این سالن مصوب شده است.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان سربیشه در پایان گفت: این سالن ورزشی با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در محله کم برخوردار ۱۷ شهریور سربیشه احداث می‌شود و باید این طرح در مدت یک سال آینده با اعتبار یک میلیارد تومان تکمیل شود.

انتهای پیام/ ی

تکمیل طرح استخر شنای سربیشه نیاز به یک میلیارد تومان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
در رتبطه با این خبر استخر سربیشه که در اخر سال98 می خواست افتتاح شود ولی هنوز خبری از بازگشایی استخر نیست در صورتی که دو ماه از سال99گذشته است فقط مسئولین حرف های بی اعتبار می گویند. ممنون میشم پیگیری کنید.