تیم فوتبال سپاهان در شرایط خوبی به سر می‌برد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در شرایط خوبی به سر می‌برد و پس از وقفه‌ای 2 هفته‌ای با آمادگی خوبی به مصاف فولاد می‌رویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت و شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سپاهان در شرایط خوبی به سر می‌برد و پس از وقفه‌ای ۲ هفته‌ای با آمادگی خوبی به مصاف فولاد می‌رویم.

او تصریح کرد: از اینکه ویلموتس تنها از فرصت فیفادی برای آمادگی تیم ملی فوتبال استفاده می‌کند خوشحالیم و همین موضوع سبب می‌شود تعطیلات لیگ به درازا نکشد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره غایبان این تیم در دیدار برابر فولاد گفت: حامد بحیرایی، محسن مسلمان و محمد ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما محرومی نیز برای این دیدار نداریم.

او درباره وضعیت سید محمدرضا حسینی و حضور او در این دیدار بیان کرد: حسینی ۴ روز است تمرینات خود را آغاز کرده و با نظر قلعه نویی می‌تواند در این دیدار برای سپاهان به میدان برود.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه در ورزشگاه شهدای خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت و شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.