توزیع ۲ هزار بسته فرهنگی لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان

صبح امروز ۲ هزار بسته فرهنگی شامل کیف و لوازم التحریر و هزار بسته غذای گرم بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، توسط مرکز نیکوکاری المهدی (عج) تبریز توزیع شد.

توزیع ۲ هزار بسته فرهنگی لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: از تمامی خیرین محترم و خیرین گمنامی که در این کار‌های خداپسندانه که یک سنت حسنه است تلاش می‌کنند صمیمانه سپاسگزاریم.


او ادامه داد: رسیددگی به مشکلات مردم که کار الهی و خداپسندانه است سفارش ائمه معصومین بوده و سعی داریم آن را در جامعه توسعه دهیم و هر جایی که مردم پای کار باشند و هم افزایی و همکاری بیشتر شود قطعآ انجام کار‌ها سرعت بیشتری پیدا می‌کند.


 کلامی مدیرکل کمیته امداد استان نیزگفت: استان ما از اولین و بهترین استان‌ها در امر ترویج فرهنگ احسان است و باور داریم که کمک به دانش آموزان نیازمند از دو جنبه مهم (ارتقای شاخص‌های فرهنگی و توسعه س پایه انسانی) که اصلی‌ترین برنامه و محور‌های کمیته امداد است پیروی می‌کند.


او ادامه داد: اولین جنبه، ارتقاء شاخص‌های آموزشی فرهنگی و مهارتی برای فقر زدایی و عبور از فقر است تا بتوانیم کاری کنیم که فرزندانمان تولید ارزش کنند و جشن عاطفه‌ها نیز فرصتی مغتنم برای کمک به امر فقرزدایی است.

مدیر کل کمیته امداد استان، دومین برنامه را توسعه نیروی انسانی که اصلی‌ترین سرمایه اش دانش آموزان هستند دانست و افزود: اینکه ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد سرمایه‌های انسانی استان هستند واقعیتی است و ملت‌هایی که می‌توانند خلاق نوآور و کوشا باشند و کشور خود را توسعه بخشندتن‌ها از این طریق می‌توانند، لذا بایستی از سرمایه‌های انسانی خود مراقبت کنیم.


در پایان مراسم دو هزار بسته فرهنگی شامل کیف و لوازالتحریر بین دانش آموزان نیازمند پخش شد.

 

انتهای پیام/

 

آذربایجان شرقی اولین و بهترین استان‌ها در امر ترویج فرهنگ احسان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.