ماجرای افشای هویت مقام بلندپایه سعودی در حادثه ۱۱ سپتامبر + فیلم

خبرنگار صدا و سیما در نیویورک ماجرای افشای نام مقام بلندپایه سعودی متهم به دست داشتن در حادثه یازده سپتامبر را تشریح کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  موافقت وزارت دادگستری آمریکا با افشای هویت مقام سعودی متهم به همکاری با مجریان حملات 11 سپتامبر, تحت فشار خانواده های قربانیان این حملات صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: گسترش تروریست بعد از یک حادثه مشکوک + فیلم

 

انتهای پیام/

موافقت آمریکا با افشای هویت مقام سعودی مرتبط با حادثه 11 سپتامبر + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۹
درود خدا بر سردار سرلشگر سلامی و یاران تحت امرش
Iran (Islamic Republic of)
ناص
۱۴:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
هواپیماربایی این شکل اتفاق افتاده که از چند مسلمان فریب خورده استفاده شده،ولی هواپیماها اونای نبودن که به برج کوبیدن،آنها مهندسی شده بودن،مخازن سوخت اضافی،وکنترل ازراه دور.مسافران ربوده شده بدشانس ترینها بودن،دریک فرودگاه نظامی پیاده وسربه نیست شدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
مرگ برآمریکای جنایتکار 11سپتامبرکارخودشون بود میخاستن به خیال پوچشان متطقه وایران را فتح کنند برعکس شد وهمه چی به نفع ایران شد وحتی ایران امپراطورشد حلا پشیمانتد ودارند میسوزند بد جوریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
درودبرسپاه پاسداران وارتش جمهوری اسلامی ومقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
ترفندی برای دوشیدن عربستان باور کنید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
آمریکا وغرب هر کاری می کنند تا هیچ کشور مسلمانی به قدرت نرسه وهمیشه مردم کشورهای مسلمان در ردبندی جزو کشورهای جهان سومی تا قیامت بمانند
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۲:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
به خدا سعودیها در حد و اندازه ای نیستند که چنین عملیات بزرگی آنهم در قلب آمریکا به اجرا در آورند . این عملیات تروریستی توسط صهیونیستها برنامه ریزی و به اجرا در آمد و شاید چند نفر سعودی بخت برگشته هم جز مسافران هواپیماهای مورد نظر بوده اند.آمریکایی ها مثل آب خوردن مردم دنیا را فریب می دهند در جهت اهداف نا مشروع خو.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
باور نکید؛واقعیت اینه که همیشه دولت آمریکا سعی میکنه افکارعمومی را ازواقعیت جنایت دور کنه؛پیمانکار این حادثه مگر غیر از صیونیست است؟