انتخاب سرمربی تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس"

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: مجید خدایی ۲۲ شهریور ماه با عقد قراردادی به عنوان سرمربی تیم لیگ برتری کشتی آزاد "تا ثبت جهانی توس" انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: به منظور حضور پر قدرت در نخستین حضور خود در لیگ برتر کشتی با "مجید خدایی" از مربیان نمونه و صاحب عناوین مختلف جهانی و آسیایی کشتی به توافق رسیدیم.

او ادامه داد: خدایی مدال برنز مسابقات قهرمانی ۲۰۰۲ جهان و مدال برنز مسابقات ۲۰۰۶ آسیا و مدال نقره یونیورساد ۲۰۰۵ ترکیه را در کارنامه خود دارد و سرمربیگری تیم کشتی آزاد جوانان کشور در سال ۸۶ به مدت سه سال و سرمربیگری تیم کشتی ابومسلم خراسان نیز از دیگر سوابق ورزشی اوست.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه قرارداد با خدایی در محل آرامگاه فردوسی مشهد به امضا رسید، گفت: شهرداری مشهد هم به عنوان حامی مالی، تیم "تا ثبت جهانی توس" را در لیگ برتر حمایت می‌کند.

ریاضی افزود: تیم "تا ثبت جهانی توس" که پیش از این با نام تیم هیات کشتی خراسان رضوی فعالیت می‌کرد، در مسابقات لیگ دسته یک کشور که روز نخست شهریور ماه در مشهد برگزار شد تیم نکای مازندران را شکست داد و راهی لیگ برتر کشتی آزاد گردید.

پیش از این قاسم فیلابی سرمربیگری تیم کشتی آزاد خراسان رضوی را در لیگ دسته یک بر عهده داشت و به لیگ برتر صعود کرد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از چهارم مهر ماه امسال آغاز می‌شود.

۱۳ هزار کشتی گیر رده‌های مختلف آزاد و فرنگی در خراسان رضوی فعالیت دارند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از چهارم مهر ماه امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.