مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان بجنورد شناسایی خواهند شد و برای حضور در کلاس درس دعوت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در گردهمایی مدیران مدارس اظهار داشت: تحصیل حق همه افراد جامعه است از این رو آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی بر آن است تا با شناسایی دانش آموزان ۶ تا ۱۱ ساله‌ای که از تحصیل بازمانده اند زمینه لازم جهت شرکت آن‌ها در مدرسه را با همکاری دیگر ارگان‌ها فراهم نماید.

او افزود: انتظار داریم مدیران مدارس، دهیاران و خانه‌ی بهداشت روستایی در این زمینه اقدام جدی نمایند و با شناسایی این قشر آن‌ها را برای ادامه تحصیل به مراکز آموزشی هدایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه طرح برنامه ویژه مدرسه با عنوان طرح بوم امسال در سطح مدارس شهرستان اجرا می‌شود تصریح کرد: در این طرح مدارس ۶۰ ساعت را در کنار درس‌هایی که در برنامه هفتگی کلاس وجود دارند به برنامه ویژه‌ای که از نیاز‌ها و خواسته‌های بومی و محلی مدرسه برخاسته است اختصاص می‌دهند.

امیری همچنین از مدیران مدارس شهرستان خواست تا در خصوص سرویس مدارس، شاداب سازی فضای مدارس، تعامل مناسب با اولیاء، توجه جدی به مسائل آموزشی و پرورشی مدرسه خود اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ه

دانش آموزان بازمانده از تحصیل، شناسایی خواهند شد و تحت پوشش قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.