جمشیدی: جام گلف ایثار برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون گلف گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات جام گلف ایثار را برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران ۸ سال جنگ تحمیلی برگزار می‌کنیم.

جمشیدی: مسابقات گلف جام ایثار برای پاسداشت هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شودمهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران ۸ سال جنگ تحمیلی، پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه در سایت مینی گلف پارک ملت تهران مسابقات گلف جام ایثار را با حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌کنیم.

او تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این برنامه پاسداشت کسانی است که برای آب و خاک این مملکت جنگیدند. ما می‌خواهیم با تشکیل یک دورهمی خاطرات آن روز‌ها را زنده نگه داریم.


بیشتر بخوانید: تیم حفاری در لیگ برتر گلف کشور قهرمان شد


پیش از آغاز هفته دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان که نقش آفرینان جنگ ۸ ساله بودند به همراه خانواده هایشان در این مسابقه شرکت می‌کنند. تعداد این جانبازان ۵۰ نفر است و به همراه خانواده هایشان به ۱۵۰ نفر می‌رسند. در پایان به تمامی افراد مدال ایثار ورزش اهدا می‌شود و به نفرات اول تا سوم جوایز و مدال اول تا سومی تعلق خواهد گرفت.

مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال برگزار می‌شود

جمشیدی افزود: قرار است از ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه مسابقات قهرمانی مردان کشور را در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال در زمین گلف تهران برگزار کنیم. هر چند ترکیب تیم ملی مشخص شده است، اما نفرات اول تا پنجم این رقابت‌ها شانس حضور در اردو‌های انتخابی را خواهند داشت. مسابقات بانوان بالای ۱۸ سال را نیز اواخر آبان ماه امسال برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار