استاندار سمنان:

بانک‌ها در ارایه تسهیلات به صنعتگران سختگیری بی‌مورد نداشته باشند

علیرضا آشناگر گفت: بانک‌های عامل استان در ارایه تسهیلات رونق تولید به صنعتگران سختگیری بی‌مورد و غیرکارشناسی نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگراستاندار سمنان در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت : ماشین آلات خط تولید در وصول مطالبه‌های بانک‌ها از واحد‌های صنعتی به هیچ عنوان نباید توقیف شود و این امر خلاف مقررات حمایت از صنعتگران است.

او افزود: در وصول مطالبه‌ها از سوی بانک‌های عامل باید به رکن اشتغال و تولید توجه شود و نباید فرایند وصول بدهی صنعتگر به بانک به تعطیلی واحد تولیدی منجر شود.

استاندار سمنان ادامه داد: برای وصول مطالبه‌ها باید آن بخش از درآمد یا املاک که در روند تولید کالا خدشه‌ای وارد نمی‌کند تملک شود و در غیراین صورت در این شرایط سخت اقتصادی به هیچ عنوان روا نیست که فشار به واحد‌های صنعتی افزایش یابد.

آشناگر اضافه کرد: بدهی دستگاه‌های اجرایی به شرکتی‌های خصوصی و غیرخصوصی کاهش یابد و با ساز و کار‌های اصولی برای رفع این چالش از سوی مسئولان مربوط راهکار‌هایی اتخاذ شود.

او تصریح کرد: رتبه دوم استان سمنان در رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی نشان از تلاش‌های کارکنان دولت در راستای رونق تولید است که باید به رفع نقص‌های احتمالی برای توسعه و ارتقای این جایگاه در سال‌های آینده تلاش شود.

استاندار سمنان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان براساس چارچوب قانونی و فراقانونی برای توسعه کسب و کار و حمایت از صنعتگران در تلاش باشند.

انتهای پیام/ح

در استان سمنان ۲ هزار و ۲۰ واحد صنعتی فعال است

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار