رشد ۴۵ درصدی نشان آوری ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر

تعداد نشان‌های کسب شده در المپیاد استعداد‌های برتر توسط ورزشکاران چهارمحال وبختیاری ۴۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد نشان‌های کسب شده در المپیاد استعداد‌های برتر توسط ورزشکاران این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، با کسب ۳۲ نشان رنگارنگ، رشد ۴۵ درصدی داشته است که منجر به صعود ۱۰ پله‌ای استان و کسب جایگاه ۱۹ در کشور شد.

او افزود: امسال ۷۹۶ ورزشکار این استان در ۴۰ رشته ورزشی در دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور شرکت کردند که موفق به کسب ۱۰ نشان طلا، ۷ نقره و ۱۵ نشان برنز شدند.

کریمی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۵۷ تیم ورزشی پسران و ۴۰ تیم دختران در ۴۰ رشته ورزشی برای حضور در جمع برترین‌های کشور در استان‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

او یادآور شد: در اولین دوره المپیاد ورزشی که آذرماه سال ۹۷ در کشور برگزار شد استان چهارمحال وبختیاری با شرکت ۴۵۲ ورزشکار موفق به کسب ۲۲ مدال شده بود.

کریمی خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور، میزبان یک هزار و ۱۰۰ مستعد ورزشی در سه رشته کونگ فو دختران، وزنه برداری و قایقرانی پسران بود.

گفتنی است، دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور از ۳۰ مردادماه تا ۱۰ شهریور ماه جاریدر رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال به میزبانی ۱۹ استان و با همکاری ۳۸ فدراسیون ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/خ

میزبانی دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.