اداره بانوان به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به زنان سرپرست خانوار در اداره کمیته امداد منطقه یک کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی اداره بانوان در کمیته امداد منطقه یک کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم راه‌اندازی اداره بانوان ضمن تسلیت ایام ماه محرم هدف از تشکیل این اداره را ایجاد حس مشترک بین بانوان امدادگر و مددجویان زن دانست و گفت: افزایش کارآمدی خدمات به جامعه هدف (زنان سرپرست خانوار) از دیگر اهداف راه‌اندازی این اداره است.

او با تأکید به اینکه کمیته امداد با رویکرد مددکار محوری به سمت توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت گام برمی‌دارد، افزود: راه‌اندازی اداره بانوان در کمیته امداد به‌منظور اثرگذاری بهتر خدمات به زنان سرپرست خانوار و نگاه مثبت اجتماعی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده‌اند، گفت: با راه‌اندازی این اداره تمام امور زنان سرپرست خانوار به اداره بانوان کمیته امداد واگذار شد.

صادقی با اشاره به اینکه با تشکیل اداره بانوان، خدمات این نهاد به بانوان مددجو به‌صورت متمرکز خواهد بود، بیان کرد: در این اداره تمامی امور مددجویان به مددکاران خانم واگذار شد.

صادقی گفت: تمام تلاش ما بر این است که فضای معنوی، عاطفی و خدمت گذاری که در کمیته امداد ایجادشده تقویت شود و هم‌چنین به دنبال این هستیم که حضور مددجویان به ادارات کمیته امداد به حداقل برسد و راه‌اندازی این اداره نیز در جهت ارتباط و تعامل بیشتر بین مددکاران و مددجویان بوده است.

در این مراسم پروانه دهقانی به‌عنوان سرپرست اداره بانوان در کمیته امداد منطقه یک کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/س

اداره بانوان در کمیته امداد منطقه یک کرمان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار