علیرضا منصوریان گفت: حضور هواداران در بازی با جم به ما قوت قلب بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی در برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی فردا بازی سنگینی خواهد بود، امروزه اصفهان در کشور ایران یک قطب فوتبال حساب می‌شود.

او ادامه داد: بازی سختی را در برابر تراکتورسازی خواهیم داشت و بازیکنان آمادگی کاملی برای این بازی دارند. تصمیم گرفتیم که آنالیز موشکافانه‌ای را درباره تفکرات جدید آقای دنیزلی انجام دهیم. امیدوارم که بتوانیم فردا در این بازی سربلند از فولاد شهر با هواداران بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: با توجه به اینکه این اولین بازی است که روی نیمکت خواهم بود از هواداران خواهش می‌کنم که در سال جدید هواداران فوتبال ذوب‌آهن یک بار دیگه چهره واقعی خودشان را نشان دهند و یار دوازدهم ما باشند. سال گذشته و در بازی‌های آسیایی کمک زیادی به ما کردند و ما را تنها نگذاشتند.

منصوریان تصریح کرد: قسمت روبرویی جایگاه وی آی پی هم با باشگاه به طور کامل در اختیار هواداران خودمان است و امیدواریم که بتوانیم رسمی ما نماز را به طور کامل به یاد بیاوریم از بازی سربلند بیرون بیاییم

او ادامه داد: بازیکن سرباز ما اضافه شدند، اما در بازی فردا کمکی نخواهد کرد. آن هم به خاطر اینکه تمرین کوتاهی داشتند و با توجه به تفکرات تاکتیکی نمی‌توانند در بازی فردا کمک زیادی کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فکر می‌کنم که از هفته آینده می‌توانیم آرام آرام این بازیکنان را به تیم اضافه کنیم و با توجه به سابقه این بازیکنان که بازیکنان تیم خودمان بوده اند، سرعت همراه شدن آن‌ها با تیم مطلوب می‌باشد.

او افزود: نکته دیگر اینکه خلعتبری هم به دوران آمادگی خود می‌رسد و انشاءالله از بازی با استقلال او را کم کم به تیم تزریق می‌کنیم، چراکه او بازیکن تاثیر گذاری است و می‌تواتد ورق بازی‌ها را برگرداند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما در لیگ برتر بازی آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که این بازی آسان یا سخت است و سایر این بازی‌ها اینطور نیستند. بازی با تراکتورسازی و استقلال هم به همین شکل است و بعد از آن با سپاهان، پدیده و فولاد بازی داریم که این چند بازی هم بازی‌های بسیار سختی هستند و امیدواریم که بتوانیم از این بازی‌ها به عنوان فرصت استفاده کنیم و این بازی‌ها تبدیل به تهدید نشوند.

منصوریان تاکید کرد: مشکلی در زمینه دروازه بان نداریم و صادقی دروازبان بسیار خوبی است که زمان نامطلوبی کار خود را آغاز کرد. من مطمئنم که اگر صادقی با بازی‌های لیگ کار خود را شروع می‌کرد و نه بازی‌های لیگ قهرمانان، عملکرد بسیار متفاوتی از او شاهد بودیم. در زمینه دروازبان دوم و سوم هم ما مشکلی نداریم و به طور کلی به وضعیت دروازبان‌های تیم اعتماد دارم.

او بیان کرد: دنیزلی از یکی از برترین مربیان تاریخ ترکیه است و با تیم‌هایی مثل بشیکتاش و گالاتاسرای را کسب کرده و کار‌های حرفه‌ای و همیشه درست است که امروز موضوع نداشتم به دلیل ناهماهنگی‌ها بوده باشد، اما حضور مربی‌ها در کنفرانس خبری می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و انرژی خاصی به بخشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: امیدواریم هواداران و اصحاب رسانه هم حمایت خوبی از ما به عمل آورند. در بازی با جم وقتی شاهد حضور یک اتوبوس از هوادارن مان بودیم بسیار خوشحال شدم و همان حضور انرژی مضاعفی به ما بخشید. امیدوارم که هواداران از ما حمایت کنند و برخلاف فصل گذشته که حضور پررنگی نداشتند، این فصل مثل گذشته‌ها و در شان هوادار ذوب آهن در ورزشگاه حاضر شوند و به ما روحیه دهند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

امیدواریم در بازی فردا سربلند از ورزشگاه بیرون بیاییم

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار