بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل قطر بازی را رها نکرده و اجازه خودنمایی به حریف ندادیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد عبادی پور درباره برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر در رقابت های قهرمانی آسیا و اینکه به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان برابر حریف امروز (شنبه) خود بهتر از دیدار با سریلانکا بازی کرده اند، گفت: فکر می کنم قطر می توانست بهتر از این بازی کند و با توجه به اینکه روز گذشته مقابل استرالیا نتیجه بازی را واگذار کرده بود، نیاز داشت دیدار با ایران را ببرد اما خدارا شکر ما دیدار را خوب شروع کردیم و اجازه خودنمایی به قطر ندادیم.

او افزود: یکی از دلایل افت کیفیت تیم قطر و بد بازی کردن این تیم همین موضوع بود که ما هیچ زمانی بازی را رها نکردیم. قطر برای برد به زمین آمده بود و می دانستیم در صورت رها کردن جریان بازی، حریف می تواند نتیجه را به سود خودش تغییر بدهد. خدا را شکر خوب بازی کرده و نتیجه را به سود خودمان کردیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۳ - قطر صفر/ برد آسان شاگردان کولاکوویچ برابر قطر


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره ارزیابی اش نسبت به دیدار ایران و استرالیا گفت: بازی سختی پیش رو داریم چراکه استرالیا هم می خواهد سرگروه شود اما ما هم می خواهیم تیم اول صعود کنیم. بی شک هر تیمی بهتر بازی کند برنده است و از الان نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و با حمایت هواداران مان نتیجه هم به سود ایران باشد.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی والیبال درباره پیروزی برابر تیم ملی قطر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار