ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه مقاومت با قدرت خود آمریکا را منفعل کرده است

عضو اصولگرا جامعه روحانیت مبارز گفت: جبهه مقاومت به قدری قوی شده است که آمریکا را نیز ترسانده و از پا در آورده و به انفعال کشانده است.

ایستادگی جبهه مقاومت و انفعال آمریکاحسین ابراهیمی عضو اصولگرای جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سخنان سیدحسن نصراللّه و حضور مقتدی صدر در ایران گفت: جبهه مقاومت دستاورد‌های خوبی داشت و سوریه و عراق به وسیله گروه و جبهه مقاومت آزاد شد و مصونیت لبنان هم به خاطر این جبهه است.

او ادامه داد: یمن نیز در شرف آزادی است و بحرین هم ان‌شااللّه آزاد می‌شود و جبهه مقاومت به قدری قوی شده است و به برکت مقام معظم رهبری کسی نمی‌تواند جلوی این جبهه بایستد و حتی آمریکا را نیز ترسانده و از پا در آورده و به انفعال کشانده است.

ابراهیمی تصریح کرد: لذا ما معتقدیم که جبهه مقاومت و سخرانی سیدحسن نصراللّه دشمنان را به هراس انداخت؛ خداوند او را حفظ کند چراکه مانند خورشیدی است که درخشندگی او در لبنان است و به همه جا نور می‌بخشد.

عضو اصولگرا جامعه روحانیت مبارز افزود: آقای مقتدی صدر در حسینیه امام خمینی(ره) و در محضر رهبر انقلاب اسلامی و سردار قاسم سیلمانی حضور یافت و این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت در گسترش است و افراد را جذب می‌کند و آینده این جبهه پیروزی اسلام در سر تا سر جهان است. ما امیدواریم که جبهه‌هایی که در منطقه هستند از این حرکت جبهه مقاومت الهام بگیرند و به این جبهه ملحق شوند و دست از عناد و دشمنی و همراهی با آمریکا بردارند تا اسلام بتواند قد علم کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس قدرتمند است و آنها به خاطر ناتوانی نتوانستند با ایران کنار بیایند و جبهه مقاومت تحت رهبری‌ مقام معظم رهبری می‌تواند به جایی برسد که امت اسلام را سربلند و دشمنان را نابود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
داداش یمنی ها چیزی برای از دست دادن ندارن و بی گدار به آب می زنند ولی عربستان و آمریکا نمی توانند بی گدار به آب بزنن این نقطه همیشه پیروز است
آخرین اخبار