قادری خبر داد:

مدیران کل استان‌ها و مناطق در حوزه تحت مدیریت خود به عنوان مسئولین ستاپ معرفی می‌شوند

جلسه توجیهی طرح تحول پست و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) با حضور محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست برگزار شد.

پستبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با هدف آشنایی مدیران اجرایی شرکت ملی پست، جلسه توجیهی طرح تحول پست و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) برگزار شد. این جلسه عصر روز گذشته به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مدیران اجرایی شرکت برگزار شد و در آن چگونگی اجرای طرح تحول مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره ضمن توضیح ضرورت‌های انجام تحول در ساختار شرکت ملی پست به عنوان یک شرکت خدمت رسان با سابقه و بزرگ، مراحل اجرای طرح تحول و چگونگی حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) را گام به گام تبیین کرد.


بیشتربخوانید: برای همه مراحل طرح ستاپ تحقیقات کافی صورت گرفته است


او تصریح کرد: با صدور احکام جداگانه، مدیران کل استان‌ها و مناطق در حوزه تحت مدیریت خود به عنوان مسئولین ستاپ معرفی می‌شوند و هر مدیر می‌بایست با تشکیل کمیته ستاپ و بازنگری در شرح وظایف همکاران و اعضای کمیته، زمینه اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها را فراهم نمایند.

عضو هیئت مدیره ادامه داد: این طرح مبتنی بر فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات، با ساده سازی وظایف و خدمات، در رویکردها، فرآیند‌ها و ساختار شرکت تغییر ایجاد می‌کند که اساس کار شرکت را اصلاح و به صورت یک شرکت امروزی در می‌آورد.

قادری با تأکید بر اینکه طرح تحول آهنگ زمانی دقیقی دارد و هر پروژه آن در زمان مشخصی ابلاغ می‌شود اظهار امیدواری کرد: ضمانت موفقیت طرح تحول، خواست و اراده مدیران و کارکنان مجموعه تحت نظر آن‌ها و همدلی و ارتباط مؤثر میان آنهاست و در نهایت با توجه کردن به توانایی کارکنان و سودآوری پروژه‌ها رضایت شغلی را در همکاران افزایش دهد.

در پایان جلسه، مدیران استان‌ها در خصوص ابعاد و چگونگی اجرای پروژه‌ها طرح مسئله کردند و عضو هیأت مدیره به سئوالات و ابهامات هر کدام به صورت جداگانه پاسخ و توضیحات مورد نیاز را ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پست ، شرکت پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار