برگزاری سومین همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی درقهدریجان

معاون هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی از تاریخ ۲۲ شهریور ماه به مدت ۵ شب در حسینیه حضرت علی (ع) شهر قهدریجان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الله سلطانی معاون هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: همچون سال گذشته امسال نیز همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی از تاریخ ۲۲ شهریور ماه به مدت ۵ شب در حسینیه حضرت علی (ع) شهر قهدریجان در حال برگزاری است.

او افزود: همایش مذکور با همت و حمایت مالی تعدادی از جوانان علاقه‌مند به این عرصه برگزار و سازمان بسیج هنرمندان استان نیز به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و همچنین به عنوان یک سازمان حامی هنر ارزشی بر شیوه اجرای همایش نظارت و حمایت معنوی لازم را از این حرکت خداپسندانه به عمل آورده است.

معاون هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان خاطرنشان کرد: اساتید تعزیه در کنار برخی از پیشکسوتان دعوت شده‌اند و در جریان این رویداد اجرای تعزیه دارند.

او گفت: یکی از اهداف برگزاری شناساندن و نشان دادن ظرفیت تعزیه کشور است که شهرستان قهدریجان به خوبی در این زمینه فعالیت داشته است. همچنین برگزاری این همایش به صورت آتش به اختیار و مردمی است و دستگاه دولتی تنها حمایت معنوی داشته است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری سومین همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی درقهدریجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.