دستگیری شرور جنوب شرق تهران در میدام امام حسین (ع)

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری که در یکی از محلات جنوب شرق تهران اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در اواسط شهریورماه خبری مبنی بر درگیری مسلحانه و نزاع دسته جمعی در محله پاسدار گمنام از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام شد.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی، اعزام و مشخص شد: یکی از افراد درگیر، شرور منطقه می‌باشد که پیش‌تر نیز در چندین نوبت مرتکب همین رفتار شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اضافه کرد: متهم پس از ضرب و جرح چند تن از شهروندان، و ایجاد رعب و وحشت، با استفاده از سلاح گرم، چند تیرهوائی شلیک و از محل گریخته بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم اصلی پرونده و افراد درگیر آغاز شد، تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم اصلی در محدوده میدان امام حسین (ع) شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: دستگیری شرور فراری جنوب تهران پس از یک ماه


سرهنگ راستی با عنایت به اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهم اصلی پرونده اعزام شدند، ادامه داد: پس از مدتی مراقبت از مخفیگاه وی، ماموران اعزامی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش قبل از فرار دستگیر کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه بی نظمی و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، افزود: پلیس خادم مردم می‌باشد و شهروندان می‌تواند ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار