رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

دلخانی به عنوان پنجمی بسنده کرد

میثم دلخانی به عنوان پنجمی وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است که دو نماینده کشورمان به دیدار رده بندی اوزان ۶۳ و ۸۲ رسیدند.


بیشتر بخوانید:مشخص شدن حریفان نجاتی، گرایی و قاسمی منجزی در سه وزن پایانی


بر همین اساس در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی برای کسب مدال برنز به مصاف اسلاویک گالستیان از ارمنستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

دلخانی در این دوره از رقابت‌ها پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. دلخانی در این گروه با نتیجه ۵ بر ۳ جین هوونگ جونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدارمقابل رفیق حسین اف از کشور آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در مسابقات سه وزن دوم (۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم) کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک حامد تاب و محمد مهدی ساروی راهی دیدار‌های شانس مجدد اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم شدند و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید:ساروی و تاب در گروه شانس مجدد/ طاهری حذف شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار