سرلشکر جعفری تاکید کرد؛

حمایت سپاه از فعالیت های فرهنگی مردم محور

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم گفت: با توجه به تجربیات خوبی که در این مسیر کسب شده است از فعالیت‌های فرهنگی مردم محور استقبال می‌کنیم.

حمایت سپاه از فعالیت های فرهنگی مردم محوربه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) صبح امروز در دیدار صمیمانه با هسته مرکزی هیئت فرزندان شهدای اسلام، ضمن تاکید بر ادامه روند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط خانواده معزز شهدا به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت «جامعه سازی از داخل کشور» توسط دغدغه‌مندان انقلابی اشاره کرد و افزود: از موانع و ناملایمتی‌های این مسیر ارزشمند فرهنگی خسته نشوید و با اتکاء به خداوند متعال و تأسی به شهدا این راه را ادامه دهید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات خوبی که در این مسیر کسب شده است از فعالیت‌های فرهنگی مردم محور استقبال می‌کنیم و راه شما فرزندان شهدا برای حرکت های فرهنگی هموار است.


بیشتر بخوانید: حزب اللهی ها خدمت موثر به مردم را سرلوحه کار خود کنند


گفتنی است در ابتدای این دیدار کارگروه‌های مختلف هیئت مذکور، گزارش جامعی را در خصوص فعالیت های چند ساله اخیر خود در آستان مقدس امامزاده صالح ( ع ) به سردار جعفری ارائه کردند و فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله(عج) نیز برای حضور در جمع فرزندان شهدا در امامزاده صالح (ع) و ایراد سخنرانی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار