سرهنگ تقی کبیری از وقوع دو حادثه واژگونی خودرو در محور‌های مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه امروز یک‌شنبه دو حادثه واژگونی خودرو در محور‌های مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست گفت: ساعت ۷:۳۳ واژگونی خودروی سمند در کیلومتر ۸۵ محور دامغان- سمنان گزارش شد که در این حادثه راننده جان باخت و دیگر سرنشین این خودرو به مراکز درمانی انتقال یافت.

او افزود: ساعت ۱۱:۴ امروز نیز واژگونی پژو ۲۰۶ در کیلومتر پنج محور شاهرود- دامغان اتفاق افتاد که در این حادثه نیز یک نفر کشته و سه سرنشین دیگر خودرو مصدوم شدند که این افراد نیز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

۶۰ درصد واژگونی خودروها براثر خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی پنج‌ماهه نخست سال جاری ۱۲۳ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند تصریح کرد: ۶۰ درصد علت این حوادث واژگونی خودرو براثر تخطی از سرعت زیاد، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان ناشی می‌شود.

کبیری اضافه کرد: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود ضمن پرهیز از هرگونه شتاب و عجله در صورت احساس خستگی حتما در اولین پارکینگ حاشیه راه توقف کرده به صورت کامل از خودرو پیاده شده و سپس با هوشیاری کامل طی مسیر کنند.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.