منصوریان:

از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم

سرمربی ذوب آهن: بازیکنان ما دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و شایسته کسب سه امتیاز این دیدار بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی گفت: کیفیت بازی ما همانطور که پیش بینی می‌کردیم بالا بود. با توجه به اینکه با حریف پر مهره تراکتور روبرو بودیم، به نظر من بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند و همه آنالیز‌های نفر به نفر و دستورات تاکتیکی را مو به مو انجام دادند.

او افزود: از بازیکنان با سابقه تیم هم تشکر می‌کنم که بازینکان جوان‌تر را رهبری کردند. بازیکنان تلاش زیادی کردند تا هرکاری که ممکن است را برای متوقف کردن تراکتور انجام دهند. ما تنها مشکلی که داشتیم این بود که ضربات آخر را به خوبی نمی‌زدیم. هرچند شایسته برد بودیم، اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

منصوریان درباره دروازبانان تیم ذوب آهن و عملکرد آن‌ها یادآور شد: ما به دروازبانان خود اطمینان کامل داریم و هیچ مشکلی به نظر من در این زمینه وجود ندارد. یوسف بهزادی سال گذشته در ۱۱ بازی کلین شیت داشته و امسال هم در تیم ما ۲ کلین شیت به ثبت رسانده است. همین مسئله نشان می‌دهد که دروازبان‌های ما در شرایط خوبی هستند. هرچند ما بهزادی را برای شرایطی خریداری کردیم که صادقی در شرایط روانی مناسبی قرار نداشته باشد.

منصوریان در ادامه گفت: منظمی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و توانست رضایت تیم فنی را به دست بیاورد. این بازیکن حدود هجده سال دارد که نشان می‌دهد چه جوانان آینده داری در تیم ذوب آهن بازی می‌کنند. البته مسئولیت ما از این به بعد سخت‌تر شده و باید درکنار تقویت بخشیدن توانایی‌های منظمی، او را به خوبی مدیریت کنیم تا تبدیل به بازیکن قابلی شود.

سرمربی ذوب آهن نظر خود را درباره داوری هم اعلام کرد: امروز تعداد خطا‌های مستقیم از تراکتور بسیار زیادی بودیم که به نظرم باید تیم حریف کارت زرد بیشتری هم می‌گرفت، اما داور هم توانست بسیار خوب بازی را کنترل کند و مسابقه به خوبی پیش برود.

او راجع به وقفه‌های به وجود آمده هم صحبت کرد: وقفه‌ها گاهی از شما امتیاز می‌گیرد و گاهی به شما امتیاز می‌دهد. اما ما به این نتیجه رسیدیم که برنامه یکساله خودمان را به باشگاه ارائه دهیم تا با برنامه پیش برویم و باید این وقفه‌ها را هم در نظر بگیریم و سعی کنیم تا آن‌ها را مدیریت کنیم تا به مشکل نخوریم.

انتهای پیام/ی
 


کیفیت بازی بالا بود

برچسب ها: فوتبال ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار