دنیزلی: تراکتور در هفته‌ پنجم به شرایط مطلوب‌ می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم ما در هفته‌ پنجم به شرایط مطلوب‌ می‌رسد و کیفیت خود را می‌توانیم نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی این تیم  برابر تیم ذوب آهن اصفهان  گفت: امروز برای اینکه این بازی را پیروز شویم کار زیادی نکردیم، اما به نظرم  زمانی که نمی‌شود برنده شویم همین که شکست نمی‌خوریم نتیجه خوبی است. ما تاکنون ۳ بازی انجام دادیم که ۲ بازی ما در خارج از خانه بوده است و یک بازی هم با پرسپولیس حریف قدر خود انجام دادیم و در این بازی‌ها گلی نخوردیم و همین طور به کارمان ادامه می‌دهیم. تفکراتم این  است که بازی صفر - صفر نشود بلکه ۳ - ۳ شود.

دنیزلی گفت: به هر حال در یک بازی فوتبال، اسم‌ها بازی نمی‌کنند و باید تیم ما درست کار کند. در بازی با نفت مسجد سلیمان گفتم که تیم ما در هفته های ۵ و ۶ به شرایط مطلوب‌ می‌رسد.  


بیشتر بخوانید: منصوریان و دنیزلی امتیازات را تقسیم کردند


بازیکنان ما هنوز در فکر بازی با پرسپولیس بودند 

دنیزلی بیان کرد: این نخستین بازی ما بعد از دیدار تیم ملی بود. همچنین در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی بدست آوردیم و از هر بازی امتیاز می‌گیریم. به نظرم بازیکنان ما  به بازی قبلی فکر می‌کردند  و  یا شاید  ملی پوشان خسته بودند.  

توپ های لیگ برتر خدمتی به فوتبال ایران نمی کند 

سرمربی تراکتور تصریح کرد:  بازی خوبی ارائه نکردیم و عملکرد نامناسبی داشتیم. به فدراسیون فوتبال در هفته‌های قبل گوشزد کرده بودیم که  این توپ‌ها خدمتی به فوتبال ایران نمی‌کند. توپ‌هایی که سال قبل در لیگ ایران بود از توپ‌های امسال بهتر بود و نمی‌دانم چرا از این توپ‌ها استفاده می‌شود. این صحبت‌ها درباره نتیجه بازی امروز نبود بلکه از روز اول این حرف‌ها را زدیم. این را از طرف همه مربیان لیگ می‌گویم. ما جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی داشتیم و آنجا هم این را گفتیم.

نشست خبری مشترک در بازی های بین المللی انجام می شود 

او درباره غیبتش در نشست خبری قبل از بازی گفت: درباره کنفرانس قبل از بازی باید بگویم که ما از شهر دیگری می‌آییم. ما می‌توانستیم به هر طریقی  به اصفهان بیاییم، اما چطور می‌توانستیم ساعت ۱۱ شب نشست خبری داشته باشیم؟ نشست خبری مشترک در بازی‌های بین المللی انجام می‌شود و در هیچ لیگی چنین کاری در کنفرانس قبل از بازی انجام نمی‌شود. باید در این باره تجدید نظر صورت بگیرد. روابط عمومی باشگاه ما ۲ روز قبل از بازی همه چیز را برای رسانه‌ها آماده می‌کند، اما این قانون گذاشته شده و می‌شود روی آن کار کرد تا شرایط بهتر شود.


بیشتر بخوانید: ذوب آهن صفر - تراکتور صفر/ تقسیم امتیازات منصوریان و دنیزلی در فولادشهر


در هیچ کجای دنیا مربی تیمش را رها نمی کند 

دنیزلی بیان کرد: من باید این را بگویم که در لحظات مهمی که باید کنار تیمم باشم هتل تیمم را برای نشست خبری ترک نمی‌کنم و به هتل دیگری نمی‌روم. من نمی‌دانستم روز گذشته  منتظر من هستید و برای همین از شما عذرخواهی می‌کنم. در هیچ کجای دنیا هیچ مربی تیمش را رها نمی‌کند و به هتل دیگری برای نشست خبری نمی‌رود، اما می‌دانم در بازی‌های بین المللی نشست خبری قبل از بازی برگزار می‌شود. سعی می‌کنم که کمک حال شما باشم و به همین خاطر ۲ روز قبل از بازی نشست خبری در باشگاه خودمان می‌گذاریم تا به شما کمک شود. می‌دانم که خیلی من را دوست دارید و من هم این کشور و مردمانش را خیلی دوست دارم. به همین خاطر است که سال‌ها اینجا کار کردم و با هیچ رسانه‌ای مشکل ندارم. هیچ وقت به کسی بی احترامی نکردم.

سرمربی تیم تراکتور افزود: بازیکنان هر دو تیم امروز کارت زرد زیاد گرفتند. برخی از این کارت‌های ما اشتباه بود، اما به هر حال به داوران احترام می‌گذاریم. در این باره باید بگویم که به بازیکنانم این موضوع را گوشزد خواهم کرد.

او درباره دربی هفته آینده پرسپولیس و استقلال بیان کرد: من خیلی وقت بود که با پرسپولیس کار می‌کردم، اما همه توان خود را برای تراکتور می‌گذارم. به هر حال در جدول مشخص است که بهترین نتیجه دربی پایتخت برای ما چیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار