وکیل بیرانوند: علیرضا در خصوص محرومیتش هیچگونه مصاحبه‌ای نکرده است/ لازم باشد از کسانی که چنین اخبار کذبی را منتشر می‌کنند شکایت می‌کنیم

وکیل علیرضا بیرانوند در خصوص محرومیت این دروازه‌بان توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای این بازیکن و نپذیرفتن آن از سوی بیرانوند اظهار داشت: ما اعتراضی به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نکردیم و علیرضا بیرانوند هیچگونه مصاحبه‌ای در این خصوص انجام نداده است.

او در ادامه افزود: یک سری اخبار در فضای مجازی منتشر شد که بیرانوند از فوتبال خداحافظی کرد، در حالی که اصلا چنین موردی صحت ندارد ما به حکم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم. بیرانوند در خصوص توهین‌های زیادی که به او در بازی مقابل تراکتور شد خیلی ناراحت بود.


بیشتر بخوانید: حضور بیرانوند در تمرین پرسپولیس


سلیمانی ادامه داد: از مسئولان کمیته انضباطی یک سوال دارم و آن این است که پارسال وقتی که گادوین منشا حرکت غیر اخلاقی را با یکی از هواداران کرد، کمیته انضباطی چه تصمیمی در خصوص او گرفت، شعار‌های غیر فوتبالی که در استادیوم‌ها داده می‌شود کمیته انضباطی چه واکنشی نشان می دهد. یک فوتبالیست از دقیقه یک تا نود باید تمرکزش روی بازی باشد و اگر بیرانوند سرمایه ملی محسوب می‌شود باید از او حمایت شود نه اینکه در هر ورزشگاهی که می‌رود به او توهین شود و این کار‌ها اصلا درست نیست.

او در پایان تصریح کرد: بیرانوند دیشب بابت محرومیتش ناراحت بود و پیش من آمد و اصلا هم تلفن همراه خود را خاموش نکرده بود و اگر لازم باشد ما از کسانی که چنین اخبار کذبی را منتشر می‌کنند شکایت می‌کنیم. بیرانوند بازیکن بزرگی است و به نظرم کمیته انضباطی او را محروم کرد تا اگر فردا روزی بازیکنی را محروم کند کار به اعتراض کشیده نشود.


بیشتر بخوانید: چرا بیرانوند از دیدار با استقلال محروم نشد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۵:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
به نام خدا : سلام، بیراوند باید صبور باشد و صبر با تمرین بدست می آید ، چرا باید فحاشی تماشا گران او را به عکس العمل وادارد ؟!! اگر فقط به فکر بازی باشد اصلا صداها را نخواهد شنید !!
Iran (Islamic Republic of)
MOSTAFA
۱۳:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
وکیل ایشان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
دیدی سر حرفت نیستادی. پس چرا نرفتی بیرو خان دیگه بسسسسسسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
کاش میرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
منشا رو خوب گفتی . یه هوادار رو به بادکتک گرفت بعد گفتند موشو کشیدند اونم آدمه واکنش نشون داده بعد وقتی بیرانوند بعد از 90 دقیقه فحش شنیدن مشتشو گره میکنه محرومش میکنند حقیقتا که قوانینتون مسخرست ولی وزیر هنوز پرسپولیسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
bm.سوق
۰۱:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
تکذیب شد ،،، نمی‌رود از فوتبال ایران
آخرین اخبار