کد خبر: ۷۰۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در رفع کاستی‌ها و ارتقای نقاط قوت مؤثر است.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در رفع کاستی‌ها مؤثر استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای راهبری مدیریت استان اظهار داشت: افزایش آگاهی عمومی مردم از میزان وظایف و اختیارات مسئولان، باعث کاهش مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

او افزود: تکریم ارباب رجوع اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

عباسی اضافه کرد: نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مشخص شدن میزان رضایتمندی عمومی از خدمات آنان، در رفع کاستی‌ها و ارتقای نقاط قوت مؤثر است.

او ادامه داد: یکی از مهمترین علل نارضایتی عمومی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، نداشتن آگاهی ارباب رجوع از وظایف و اختیارات مسئولان دولتی است.

عباسی گفت: افزایش آگاهی عمومی از وظایف مسئولان دستگاه‌های اجرایی باعث افزایش اطلاع از قانون و جلوگیری از تضییع حقوق مردم می‌شود.

او افزود: مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی چهارمحال و بختیاری نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی استان را در شورای ادارای تشریح کنند.

عباسی با اشاره به اعتراض برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به شیوه ارزیابی گفت: این موضوع علاوه بر نحوه ارائه خدمات با میزان تکریم ارباب رجوع هم ارتباط مستقیم دارد.

انتهای پیام/ف

تکریم ارباب رجوع اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر