عباسیان: نساجی کامبک می‌زد، حسرت می‌خوردیم/ زمین خوب برای سایپا خیلی مهم است

وینگر تیم فوتبال سایپا تهران گفت: اگر نساجی در بازی با تیم ما کامبک می‌زد خیلی حسرت می‌خوردیم.

معین عباسیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری ۴ بر ۳ تیم سایپا مقابل نساجی در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادیم اما از قبل هم می دانستیم دیدار سختی داریم چراکه حریف تیم ریشه داری است که از بازیکنان و کادرفنی خوبی استفاده می کند‌. خدا را شکر با استراتژی کادرفنی در تمرینات مان روی نقاط ضعف و قوت نساجی کار کردیم. بازی خوبی هم انجام دادیم و خدا را ۱۰۰ هزار بار شکر می کنم با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم سه امتیاز این دیدار را هم کسب کنیم.

او درباره اینکه تیم نساجی در لحظات پایانی بازی تا آستانه کامبک زدن هم پیش رفت، گفت: اگر نساجی موفق به انجام دادن چنین کاری می شد ۱۰۰ درصد حسرت می خوردیم اما به هر حال قشنگی فوتبال به همین مسائل است. با توجه به عقب بودن تیم حریف طبیعی بود نساجی به ما فشار بیاورد و بالا بازی کند‌. به هر حال کل تیم سایپا تا دقیقه ۹۰ زحمت کشید و توانست با پیروزی از زمین بیرون بیاید.


بیشتر بخوانید- صادقی: ۷ گل در یک دیدار نشان از بازی جذاب است


وینگر سایپا درباره نتایج خوب این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر و قرار گرفتن در رتبه سوم گفت: در دوران آماده سازی تمرینات منظمی انجام دادیم و جزء معدود تیم هایی بودیم که کار را زود شروع کردیم‌. هدف گزاری کادرفنی و باشگاه این است بازی به بازی پیشرفت کنیم که خوشبختانه این اتفاق هم تاکنون رخ داده است. در این سه هفته خوب نتیجه گرفته ایم و امیدواریم این روند خوب را ادامه بدهیم تا در پایان فصل به جایگاه مناسبی هم برسیم.

عباسیان درباره کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی گفت: کیفیت زمین در دیدار با نساجی نسبت به بازی قبلی ما نسبت به گل گهر بهتر شده بود اما همچنان شرایط مطلوب را ندارد. امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود چراکه تیمی هستیم که زمین خوب برای آن اهمیت زیادی دارد.


بیشتر بخوانید: سایپا ۴ - نساجی مازندران ۳/ صادقی اجازه کامبک به شاگردان مهاجری نداد


انتهای پیام/

اظهارات عباسیان درباره دیدار سایپا و نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار