مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان خبر داد؛

طرح ساب گامی برای جذب گردشگر

مهدی جمال گفت: بهره گیری از طرح ساب برای ترویج مسافرتی ارزان گامی روبه جذب گردشگر در استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح سفر‌های ارزان برنامه‌ریزی‌شده به مقاصد مختلف موسوم به ساب یکی از طرح‌های اجرایی در سطح کشور برای ترویج مسافرت و گردشگری است،گفت: استفاده از ظرفیت‌های این طرح در راستای برند سازی و مقصد سازی استان سمنان دارای ضرورت است.

او بابیان اینکه باید بتوانیم در مقصد سازی استان سمنان به‌خصوص در راستای اجرای طرح «ساب» بهتر عمل کنیم، افزود: در این طرح مسیر‌های گردشگری جذاب در محدوده استان با حداکثر تخفیف به گردشگران داخلی معرفی می‌شود تا بتوانیم شاهد ایجاد رغبت در بین گردشگران باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه خدمت‌های ارائه‌شده به مسافران نیز در طرح ساب بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: آموزش خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان در راستای پکیج‌های تعریف‌شده در طرح ساب و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و مراکز بخش خصوصی بسیار اهمیت دارد.

جمال طرح ساب را فرصت مناسبی در راستای تجربه‌های جدید گردشگری برای علاقه‌مندان به سفر‌های داخلی دانست و ابراز کرد: این استان می‌تواند میزبان گردشگران حاضر در این طرح باشد.

انتهای پیام / م

ایجاد بستر مناسب برای تجربه ای جدید گردشگری در قالب طرح ساب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.