رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

پیروزی قاسمی منجری مقابل قهرمان نامدار روس/ گرایی قهرمان المپیک را مغلوب کرد

رقابت‌های سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (دوشنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات ۳ وزن پایانی (۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم) کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ کشتی گیر حضور دارند، امیر قاسمی منجزی در دور نخست مقابل داوید از چک با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد مقابل سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و به دور بعد رسید.


بیشتر بخوانید:

عبدولی: با دنده شکسته در دیدار رده بندی کشتی گرفتم/ ما ایرانی‌ها تا پای جان می‌جنگیم

حامد تاب حذف شد


در وزن ۶۰ علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر از سد سیداله تاژایف از ترکمنستان گذشت. وی در دور هایتم محمود از مصر را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به دور سوم رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در دور بعد به مصاف میان الوین مورسالیف از آذربایجان می‌رود. در این وزن ۳۸ نفر حضور دارند.

گفتنی است در رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم ایران توسط سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم پنجم شد. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

لازم به ذکر است در این دوره از رقابت ها نفرات اول، دوم، سوم مشترک و پنجم مشترک در مجموع ۶ نفر برتر اوزان المپیکی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به دست خواهند آورد و سایر کشتی گیران باید در رقابت های گزینشی دیگر به دنبال سهمیه باشند.


بیشتر بخوانید:

عبدولی: با دنده شکسته در دیدار رده بندی کشتی گرفتم/ ما ایرانی‌ها تا پای جان می‌جنگیم

آزادکاران ایران راهی نورسلطان می شوند

حامد تاب حذف شد


انتهای پیام/

پیروزی نجاتی مقابل حریف مصری در کشتی فرنگی قهرمانی جهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار