تعطیلی ۴ مرکز غیر مجاز دندانپزشکی و دندانسازی

با پیگیری کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چهار مرکز غیر مجاز دندانپزشکی و دندانسازی تعطیل شد.

تعطیلی ۴ مرکز غیر مجاز دندانپزشکی و دندان سازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه در این خصوص گفت: در پی اعلام شکایت به کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی، فعالیت تعدادی از متخلفان و فعالان غیر مجاز در زمینه دندانپزشکی و دندانسازی پیگیری شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدالخالق کشاورزی با بیان اینکه اداره دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه متولی نظارت بر امور دندانپزشکی است، افزود: پس از بررسی تخلف این چهار مرکز، کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات با دریافت دستور از دادسرای عمومی انقلاب شیراز و با هماهنگی ماموران انتظامی و پلیس اطلاعات و اماکن شیراز، به محل مراجعه کردند و ضمن توقیف وسایل، محل فعالیت تعطیل شد و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت در امور بهداشتی درمانی مستلزم دریافت مجوز از وزارت بهداشت است، گفت: اقدام به فعالیت غیر مجاز در این زمینه، مداخله در امر پزشکی محسوب شده و برابر قوانین جاری با متخلفان برخورد می‌شود.

کشاورزی ادامه داد: لازم است افراد تنها از مراکز دارای مجوز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کنند، همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع با مراجعه حضوری به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و یا تماس با مرکز شبانه روزی پایش مراقبت‌های درمانی با شماره تلفن ۱۸۱۹ گزارش داده شود.

انتهای پیام/م

تعطیلی مراکز غیر مجاز دندانپزشکی

برچسب ها: تعزیرات ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار